Wauzie Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Vaker bekijk ik een filmpje op het web, maar dan wil ik die eigenlijk downloaden...maar dan gaat dat niet, weet iemand of er een programmatje is om dit te strippen? Reageren
tha game freak Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Zoek naar ''camtasia trial'' op google. En dan kan je (hoegroot het venster van het filmpje is) kiezen welk deel van jou scherm je opneemt of je volledig scherm. Reageren
Kraay Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Als je het filmpje met Quicktime kunt bekijken, moet je Quicktime pro Kopen(of op en andere manier krijgen) en dan kun je rechtermuisknop opslaan doen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 rechtermuisknop en dan koppeling opslaan ! Reageren
tha game freak Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Meestal slaagt heel de webpagina dan op. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Als je de link van de site met het filmpje even geeft, sla ik hem wel op. OF: Je kan in de bron van de pagina (Beeld -> Bron) bekijken en zoeken naar bijvoorbeeld <scr=www.gtaforum.nl/filmpje.mov> (MOV is voor Quicktime.) Kopieër dan www.gtaforum.nl/filmpje.mov, open Quicktime -> Bestand -> URL openen -> Plakken -> OK. Dan zie je het filmpje. Doe dan bestand -> Opslaan als... WIndows Media Player: Kopieër www.gtaforum.nl/filmpje.wmv, open WMP -> Bestand -> URL openen -> Plakken -> OK. Dan zie je het filmpje. Doe dan bestand -> Opslaan als... Enkele uitgangen: (filmpje.***) MOV, QT, MPEG, MPG: QUicktime WMV, MPEG, MPG: Windows Media player RM, RAM: RealPlayer Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Dit zijn waarschijnlijk streamfiles. Ik heb hét bestandje om dat te downloaden. Je kan de software downloaden op http://www.wmrecorder.com Bewerkt: 16 december 2005 door gtathomas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.