Jump to content

Sniper


Tim

Recommended Posts

DJBOB had een vraag een vraag beantwoord, van mij van welke wapens je moetst gebruiken bij een missie dat je lance naar het ziekenhuis moet brengen (iets met 'dead'), hij zie da ik een sniper moetst gebruiken alleen met een sniper moet je heel presies richten en dan gaat het moeilijk om optijd te reageren als ieman d je schiet.

Wat kan ik nu het beste gebruiken? :D

Link to comment
Delen op andere websites

toch is het echt hethandigst om een sniper te kopen ( die in de north point mall)

daarmee kan je ook zonder scope schieten want bij de vuilnisbelt zitte sommige ver weg en dat red je niet met een mac pistool. let ook goed op boven je want er zit er 1 op de graafmachine :o

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Nog beter is een minigun, die reikt heel ver, en je hoeft nooit te herladen..

Ehm.. Het 1e bericht was vorig jaar oktober. :rolleyes:

Zie ik nu ook net. Hij zal in de tussentijd die missie al een keer gehaald hebben. Er zit gewoon 1 jaar en 2 maanden tussen :D. Ik zal de volgende keer wel iets beter naar de datum kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik geen wapen maar een zwaard ik sprint eerst naar lance hak die mannetjes naast em overhoop met 150 A en 150 H en dan sprint ik weg... Niks schieten!! :D

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb jij ook niet het grote verschil met het laatste bericht gelezen. Het laatste bericht voordat ik de tip met de minigun gaf was gestuurd op 7 oktober 2003 Ik had em van de laatste pagina afgehaald. In de tussentijd heeft degene die de missie niet kon halen em waarschijnlijk al lang gehaald. Wie weet hoe vaak??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...