Juju Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 hier de mijne, rate graag : Ey yo, Dit is de straatremix Je weet dat dit de echte shit is Ga niet klagen als ik op je pis Want als je zegt dat we niks zijn heb je fuckin mis Je gaat janken als ik je diss en ik eet je op als een vis de lonsdale fuckers zijn koekenbakkers met hun bomberjacks, ze zijn net bouwvakkers wij zijn de op-de-nazi-kakkers hun zijn hun-eigen-moeder-nackers dus ga the fuck uit de weg of je ziet hoe ik je in je eigen graf leg en denk eraan niet te fucken met ons want, je huis staat binnen 2 uur in brand dus, rot op anders eten we je op met je lelijke kut kop je gaat dood nadat ik deze shit drop, bitch sorry voor het grof taalgebruik Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 jow, volgens mij kan dit beter in het sound, movies en art forum. ik vind jouw rap wel goed maar in het sound, movies en art forum weten ze beter wat je er mee aan moet. daar weten ze pas echt hoe je dat doet. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) 4/10 3/4deel is gecopyeerd Bewerkt: 10 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Froop Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik denk dat dit tijdverspilling is, want een half jaar geleden was er ook zo'n topic waar ze admins gingen uitschelden. Het lijkt me niet gepast als dat nog een keer gebeurt. Reageren
BaasB Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Dit is wel een goeie site om te freestylen. EDIT: Mag je eigenlijk wel een link naar een andere site geven? Als dit niet mag, zeg het ff, dan edit ik mijn post wel Bewerkt: 11 december 2005 door BaasB Reageren
Loek Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 2/10 vind der nix aan.. Reageren
Juju Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 4/103/4deel is gecopyeerd ik heb helemaal niks gekopieerd :S waarvan heb k dan gekopieerd? Reageren
Silverwing Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Jullie mogen best jullie beats posten, maar dan geen "Battle" tegen elkaar houden, dit voor ruzie's tegen te gaan.. Reageren
Juju Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 ik wil ook geen battles gewoon je raps laten zien wat je hebt gemaakt Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Nee, ik wordt er absoluut niet warm of koud van... 1/10. maar das mijn mening. Word Yo Bewerkt: 13 december 2005 door RonaldVC Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Hij gaat wel ik vind dat stukje van die lonsdale wel goed! 6/10. Reageren
Juju Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 jullie moeten er ook een paar laten zien en dan raten we die hier nog een van mij: sorry voor grof taalgebruik oh, ja, ik zie het al, je bent een wannabe wat doe je nou moeite? je bereikt t toch niet met je zielige pussy clic tis je moeders pussy die je likt ze ziet t nog niet in, dat je vader niks kan verdienen en jij even min, dat je zelfs de paus niet eens kan dienen dus ga maar weer door met kienen, dat is je enigste inkomen hoe kom je trouwens aan die striemen? ben je gevallen uit je huisje in de bomen? geld heb je niet, om een echt huis te betalen en je werk als bandiet, kan ik geen geweld uit halen praat niet als een illigaal en ga terug naar je boomhut en maak niet zoveel kabaal, onder het snorkelen in je moeders kut Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Ik heb geen verstand van rap, maar ik vind het dom, onnodig grof, platvloers en eigenlijk verschrikkelijke zonde van je tijd. Als je elders op dit forum fuck zegt krijg je al een waarschuwing, dus ik zie werkelijk niet in dat je het hier over je "moeders kut" mag hebben. Maar afijn: dat is mijn mening... Bewerkt: 13 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Je bij voorbaat verontschuldigen voor grof taalgebruik slaat natuurlijk nergens op.. Natuurlijk is het 'tekst' voor een rap maar er zijn toch echt regels op dit forum die je moet naleven, ik begrijp eerlijk gezegd niet dat er geen moderater is die hier wat van zegt of tegen doet.. Als iemand constant grove woorden post krijgt hij gelijk een warn, en hier is het gewoon ok. Dit soort taal hoort hier gewoon niet, niet omdat leden er niet tegen zouden kunnen maar voornamelijk ook omdat het gewoon niet mag. Als dit wel mag dan mag je ook iemand uitschelden, beledigen en weet niet wat voor woorden gebruiken. Dit is niet iets tegen jou Italia, maar het zit mij voornamelijk dwars dat dit toegestaan is..... EDIT: Schaap, je was me net voor verdulleme Bewerkt: 13 december 2005 door RonaldVC Reageren
Slimm Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Op het feit na dat de tekst nergens op slaat, slecht is en dat je gewoon wat woorden hebt gekozen die rijmen (niet zeggen dat ik niks van rap af weet want dat weet ik wel), is hier ook al een topic van geweest die later is geclosed.. Silverwing? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.