Jump to content

het freestyle rap topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zouden jullie a.u.b. gewoon wat strengere/duidelijkere regels kunnen bedenken? Want ik (en misschien ook wel meer mensen) vind(en) het heel zonde dat topics redelijk snel gesloten worden, omdat er grof taalgebruik in ontstaat. Om dat te voorkomen, sluiten jullie vaak de topics. Maar kunnen jullie niet gewoon duidelijke en strenge regels maken? Gewoon dat als iemand grof rapt dat hij dan een warn krijgt ofzo? :cab: Want op deze manier (het sluiten van forums) worden degenen die wel rappen ZONDER grof taalgebruik de dupe van de mensen die rappen MET grof taalbebruik. Maarja, het is maar een idee. Jullie zijn hier de baas dus jullie moeten maar beslissen wat het beste is :Y

Groeten BaasB.

Bewerkt: door BaasB
  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Juju

9

• AmsterdamBoy

8

• Mpp

8

• BigT

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Voor de duidelijkheid; als jullie een "beat droppen :D", hou het dan wel wat netjes... want over je moeders kut liggen schelden is nu ook niet echt gepast...

Geplaatst:
Zouden jullie a.u.b. gewoon wat strengere/duidelijkere regels kunnen bedenken? Want ik (en misschien ook wel meer mensen) vind(en) het heel zonde dat topics redelijk snel gesloten worden, omdat er grof taalgebruik in ontstaat. Om dat te voorkomen, sluiten jullie vaak de topics. Maar kunnen jullie niet gewoon duidelijke en strenge regels maken? Gewoon dat als iemand grof rapt dat hij dan een warn krijgt ofzo? :cab: Want op deze manier (het sluiten van forums) worden degenen die wel rappen ZONDER grof taalgebruik de dupe van de mensen die rappen MET grof taalbebruik. Maarja, het is maar een idee. Jullie zijn hier de baas dus jullie moeten maar beslissen wat het beste is :Y

Groeten BaasB.

Nou dat is zou misschien wel een oplossing zijn, alleen ik heb hier nu twee gigantisch zinloze teksten gezien, van dezelfde persoon, en er is niemand die een 'nette' tekst plaatst.

Bovendien denk ik (maarja wie ben ik?) dat dit toch gewoon uit de hand gaat lopen. Het gaat van kwaad tot erger en mensen gaan zich beledigd voelen, en dan krijg je weer battles, en dan wordt deze topic toch wel gesloten. Het is toch al eerder uit de hand gelopen?

Ik stel gewoon voor om deze topic te laten rusten, aangezien hij niet gesloten wordt, en diegene die de behoefte hebben om zulke teksten te schrijven doen dat maar lekker via msn of e-mail ofzo. Ik vindt dat dit gewoon niet thuis hoort hier. En dan kun je zeggen: Kom dan niet meer op deze topic, nou, dat zal ik vanaf nu ook niet meer doen. Maar dat veranderd mijn mening niet. En ik weet zeker dat ik niet voor alleen voor mezelf spreek.

Geplaatst:
Ik heb geen verstand van rap, maar ik vind het dom, onnodig grof, platvloers en eigenlijk verschrikkelijke zonde van je tijd. Als je elders op dit forum fuck zegt krijg je al een waarschuwing, dus ik zie werkelijk niet in dat je het hier over je "moeders kut" mag hebben. Maar afijn: dat is mijn mening...

Ik wil hier best me mening over kwijt als dat mag.

Ten eerste GTA-Sheep rap hoeft niet dom en achterlijk te zijn. Een rap kan leuk zijn zonder al die scheldwoorden ne ja ik geef toe sommige zijn wel wat overdreven. Vaak gebruiken ze scheldwoorde omdat het ''stoer'' staat.

Wat ik niet snap. Dit is een raptopic neem ik aan. Waarom heeft iedereen over beats droppen. Onder een beat versta ik: Zelf gemaakte beats of beatbox of noem het maar op. Maar dan kan je beter zeggen post je Lyrics hier of je raptekst.

Dit topic lijkt mij wel leuk maar het moet niet uit de hand lopen. Dus al die scheldwoorden mogen wel weg.

En ik zal een belangrijke tip geven. Als je het over iemand ze moeder gaat hebben betekent dat je er geen reet van bakt. En dat betekent ook dt je niet kan battlen en de ander alleen op die manier kan dissen.

Toevallig heb ik de film 8 Mile gezien. Hij rapt ook goed zonder dat hij het over iemand ze ouders heeft. Als ji jiemand zo weet uit te praten dan ben je pas een goede disser. Anders niet.

Heel verhaal :clown:

Geplaatst:

@ BeatboxGamer --> Daar ben ik het mee eens hoor. Mijn mening dat het dom, onnodig grof, platvloers en zonde van de tijd was sloeg in dit geval op de 2 voorbeelden in dit topic, inderdaad met de grove teksten erin. Was niet algemeen bedoeld, want ik hoor ook wel eens raps met een verfrissende en kritische kijk op de maatschappij en dan vind ik dat wel erg goed! Maar niet deze onzin.....

Geplaatst:

Ik eet neppe MC 's op

en dreun zeop hun kop

al die rijmen zijn een mop

ja dit is BigT

van de Mpp

ja een freestyle regtstreeks uin mn hoofd

ja ik zal je nix doen k heb het je belooft

ja BigT in da house and bounce

ik heb al veel NiggaZ , toerkieZ en mocroZ gedist

ja en na de diss zijn je op eens gedist

ja ik ben een oorlogszaad

dus geen gehaat

en ook geen gepraat

vertel dan maar aan je maat

in 50 sec.geschreven

aaai lauwe shit

Yo

BigT die hier praat

rechtstreeks uit meeuwenplaat

ja ik heb killers in mn buurt

en ze maken jou het leven zuur

ze schieten dwarz door een muur

ja dat zijn wij puur

ja ik probeer nie op te scheppen maar het is egt waar

bij mij hoor je darom ook geen gemaar

Meeuwenplaat een ghetto van hoogvliet

ja zalmplaat is het niet

in zalmplaat wonen aleen maar haterZ zoals piet-friet

hij zegt hij is geen gabber en dan zeg ik wel en ook een miet

ik heb hem gedist met wagt maar tot dat ik je een keer nog zie

maar jammer genoeg is dat ook gebeurt

ik duwde hem en hij was op de grond gepleurt

maar hij was men zn click die rende weg behalve g - Neurd

maar ik gaf hem koude stoten

het waren er ook hele groten

yeah the story of my Life

ja en ik rapprezent rotterdam

en voor alle killerz in mn buurt

wees gewoon wie je bent

we geven jullie Ch*T om te bouncenR

maak wat tijd voor me vrij net als frans bauwer

Bewerkt: door mppdabest
Geplaatst:

Als het een rijm topic was had ik wel een 7 tot 9 gegeven maar dit is helaas Freestyle rap topic.(rap dus) en geen Diss of grofftaal gebruik

Geplaatst:
dit is Rap

HIP - HOP DUZZ

Dit bericht is bewerkt door mppdabest: 17 Dec 2005, 00:56:14

denk jij dat ik blind ben? je hebt het ook geedit.

de eigendunk rap :puh:

yo,

check de shit die ik spit, mijn hits, worden beter dan die van Xzibit

ik hustle op straat, van vroeg tot laat, van licht tot donker,

verdedig mijn straat, als bij honkballen een honker

chillen met mijn homies is mijn favo vak

scoren bij een chikkie, is zoals voetballen als Sjaak Polak

urmond is de naam van mij hood, kom binnen en je zit onder het bloed

elke dag loop ik, door het rap topic

zie dan wacke beats

die zijn tegen de streetz

maar ik moet weer verder op straat

ik kom naar je toe dus sta maar paraat

rate please

hoop niet dat jullie t als een diss opvatten :sst:

want dat is t niet

PS: die wacke beats, waar ik t over had, waren van mijzelf met dat taalgebruik

Bewerkt: door italia_juju

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...