AmsterdamBoy Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Ok dan is het toch veilig Zoals dit: Dus luister nigger we zijn buiten in het fockin duister nigger geen gefluister nigger, anders krijg je fockin' vuisten fligger ik ben de juiste nigger, ruigste nigger hiphop tuigste nigger nudie nigger ik ben die geile bitches punie prikker Bewerkt: 25 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Mpp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Eyo schelden ismijn pluspunt Dat is wat jij niet goed kunt Ik ben zo sterk alseen rund opzoek naar een nieuwe slachtoffer ik kom met de koffer vol 9 mm en jachtgeweren wat zal ik foking mensen daar mee bezeren nee mijn daden kan ik niet meer keren mijn raps moet je wel waarderen en mijn gang ook appreciëren min chick haar bil is zo zacht als veren Reageren
mym Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 was ik maar een echte neger dan had ik meer ritme en een l*l van een meter dan begreep niemand mijn teksten verkeert en werdt ik door de scene wel geacepteerd\ Reageren
Juju Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) 's Morgens word ik wakker, denk ik aan rot school zie ik weer me makker, doet ie weer als een mongool zit ik in de les, val ik in slaap, heel snel roep ik yes, daar gaap ik en gaat de bel kom ik uit school, moet ik meteen gaan leren ik eet nog liever zuurkool, dan dat ik dit moet beleven dit is geen eigendunk rap zoals de meeste doen maar later verdien ik hiermee maybe wel me poen ben net opgestaan, en wat gaan spitten geen school op mijn baan, alleen bij SA wat gang-ritten eindelijk vakantie, eindelijk vrij eindelijk geen gezeur meer bij mij eindelijk geen koppijn meer alleen winnen bij FIFA, keer op keer hij is heeeel wack, want ik ben nog moe maar wel raten! Bewerkt: 30 december 2005 door italia_juju Reageren
Disturbed Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 ik ga niet opscheppen over mijn flow, ik ben hier niet om mijn naam te representen, ik ben geen pimp, heb niet eens een ho, en rap niet over de naakte waarheid om die vervolgens te venteren, ik spitt als ik zin heb, de drang heb, nee, het is geen verslaving, maar als ik kijk naar de tegenwoordige beschaving, ben ik blij met deze vorm van uitlaatklep, ik zie dit land verloederen, iedereen werkt eraan mee, het lijkt niemand te boeien, allemaal lijken we op schapen, maar waar zijn de klompen en de koeien? Reageren
BigT Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 No Test Mi Want Mi Taigi yu. Me Broki PangPang Brok'i Kaak. Hey Jonge man doe niet dom. Ren snel weg als je hoort dat ik kom. Want me kong nanga MWG. Di m geboren mi mama altijd tai'g mi. Dat me go trowan siki mang in a libi. Dan so de bari BigT yu Siki. Me sluip go tek'ing lik wan Jungle Commando. Panya dem bigi bek if me schop taekwondo. No test mi want mi siki moro rambo. Want mi kier bruce lee en mi kier tupac. De Boi no kan overleef mi wraak. Me broko dem mars veelste vaak. Me spit Faya lek wan draak. If scotoe doro na yu zaak. A vrede'f mi. Maar de no kan kier mi Lek de no kan kier bouta. De no kan kier mi. Want mi na Big T en Mi na a Bad man Fu Sranan. En niet fokken want me naki pangpang Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) No Test MiWant Mi Taigi yu. Me Broki PangPang Brok'i Kaak. Hey Jonge man doe niet dom. Ren snel weg als je hoort dat ik kom. Want me kong nanga MWG. Di m geboren mi mama altijd tai'g mi. Dat me go trowan siki mang in a libi. Dan so de bari BigT yu Siki. Me sluip go tek'ing lik wan Jungle Commando. Panya dem bigi bek if me schop taekwondo. No test mi want mi siki moro rambo. Want mi kier bruce lee en mi kier tupac. De Boi no kan overleef mi wraak. Me broko dem mars veelste vaak. Me spit Faya lek wan draak. If scotoe doro na yu zaak. A vrede'f mi. Maar de no kan kier mi Lek de no kan kier bouta. De no kan kier mi. Want mi na Big T en Mi na a Bad man Fu Sranan. En niet fokken want me naki pangpang WTF?? Waar slaat dit op ik kan ook wel gewoon een taal verzinnen en daar raps in schrijven. Echt waardeloos gewoon. Bewerkt: 23 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren
LBG Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 No Test MiWant Mi Taigi yu. Me Broki PangPang Brok'i Kaak. Hey Jonge man doe niet dom. Ren snel weg als je hoort dat ik kom. Want me kong nanga MWG. Di m geboren mi mama altijd tai'g mi. Dat me go trowan siki mang in a libi. Dan so de bari BigT yu Siki. Me sluip go tek'ing lik wan Jungle Commando. Panya dem bigi bek if me schop taekwondo. No test mi want mi siki moro rambo. Want mi kier bruce lee en mi kier tupac. De Boi no kan overleef mi wraak. Me broko dem mars veelste vaak. Me spit Faya lek wan draak. If scotoe doro na yu zaak. A vrede'f mi. Maar de no kan kier mi Lek de no kan kier bouta. De no kan kier mi. Want mi na Big T en Mi na a Bad man Fu Sranan. En niet fokken want me naki pangpang WTF?? Waar slaat dit op ik kan ook wel gewoon een taal verzinnen en daar raps in schrijven. Echt waardeloos gewoon. Dat is surinaams... dat verzint hij niet Reageren
BigT Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) No Test MiWant Mi Taigi yu. Me Broki PangPang Brok'i Kaak. Hey Jonge man doe niet dom. Ren snel weg als je hoort dat ik kom. Want me kong nanga MWG. Di m geboren mi mama altijd tai'g mi. Dat me go trowan siki mang in a libi. Dan so de bari BigT yu Siki. Me sluip go tek'ing lik wan Jungle Commando. Panya dem bigi bek if me schop taekwondo. No test mi want mi siki moro rambo. Want mi kier bruce lee en mi kier tupac. De Boi no kan overleef mi wraak. Me broko dem mars veelste vaak. Me spit Faya lek wan draak. If scotoe doro na yu zaak. A vrede'f mi. Maar de no kan kier mi Lek de no kan kier bouta. De no kan kier mi. Want mi na Big T en Mi na a Bad man Fu Sranan. En niet fokken want me naki pangpang WTF?? Waar slaat dit op ik kan ook wel gewoon een taal verzinnen en daar raps in schrijven. Echt waardeloos gewoon. Er bestaan meer talen dan nederlands hoor... Bewerkt: 23 maart 2007 door BigT Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Dit is echt nep man doe een freestyle wat echt is gebeurd dan. ik heb een paaar liedjes gemaakt maar omdat me pc was gecrasht heb ik alleeen het nummer Hij is een halfjaartje oud. Ik had een 10 voor de presentatie op school en een 10 voor de tekst. ik zat toen oook in de 2e. Kan nu al een stukje beter rappen. Wist toen ook nog niets van effecten enzo. Me raps die ik nu maak zijn met veel meer effecten. http://www.speedyshare.com/533131140.html Dat is een uploadsite waar hij staaat. Het is dan wel geen freestyle maarja Beat heb ik ook zelf gemaakt Bewerkt: 24 maart 2007 door Gunit-Soldier Reageren
King Room Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 http://www.speedyshare.com/533131140.htmlDat is een uploadsite waar hij staaat. Het is dan wel geen freestyle maarja Beat heb ik ook zelf gemaakt Die link is niet goed of hij opend mij geen download venster! Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Bij mij opent hij wel. Als meer hem neit kunnen openen zet ik hem er wel ff opneiuw op Bewerkt: 24 maart 2007 door Gunit-Soldier Reageren
BigT Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Dit is echt nep man doe een freestyle wat echt is gebeurd dan. ik heb een paaar liedjes gemaakt maar omdat me pc was gecrasht heb ik alleeen het nummer Hij is een halfjaartje oud. Ik had een 10 voor de presentatie op school en een 10 voor de tekst. ik zat toen oook in de 2e. Kan nu al een stukje beter rappen. Wist toen ook nog niets van effecten enzo. Me raps die ik nu maak zijn met veel meer effecten. http://www.speedyshare.com/533131140.html Dat is een uploadsite waar hij staaat. Het is dan wel geen freestyle maarja Beat heb ik ook zelf gemaakt Mijn beats klaren jou beats Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) [...] WTF?? Waar slaat dit op ik kan ook wel gewoon een taal verzinnen en daar raps in schrijven. Echt waardeloos gewoon. Dat is surinaams... dat verzint hij niet Ja, hoe kan ik dat nou weten. Het leek alsof het helemaal nergens op sloeg. Bewerkt: 24 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Dit is echt nep man doe een freestyle wat echt is gebeurd dan. ik heb een paaar liedjes gemaakt maar omdat me pc was gecrasht heb ik alleeen het nummer Hij is een halfjaartje oud. Ik had een 10 voor de presentatie op school en een 10 voor de tekst. ik zat toen oook in de 2e. Kan nu al een stukje beter rappen. Wist toen ook nog niets van effecten enzo. Me raps die ik nu maak zijn met veel meer effecten. http://www.speedyshare.com/533131140.html Dat is een uploadsite waar hij staaat. Het is dan wel geen freestyle maarja Beat heb ik ook zelf gemaakt Mijn beats klaren jou beats Laat er een horen dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.