Jump to content

screenshots rockstar site

Recommended Posts

Geplaatst:

ze blijven leuk om naar te kijken ....maar om een topic te starten over dit is een overbodig :blink:

Geplaatst:
ze blijven leuk om naar te kijken ....maar om een topic te starten over dit is een overbodig :blink:

Tuurlijk niet. Ik wist niet dat die screenshots op die site stonden.

Dat betekent dat we zeker weten dat die nieuwe ECHT zijn. :D

Geplaatst:

Best cool alleen beter blijft die politie auto er ook zo uit zien in de europeese versie want r* heeft nog wel eens de neiging omdat te verander :( best jammer want ik vond die in VC best lelijk dus beter laten ze deze wel in de europeese versie want hij ziet er echt dik uit.

Geplaatst:
Best cool alleen beter blijft die politie auto er ook zo uit zien in de europeese versie want r* heeft nog wel eens de neiging omdat te verander.

Is dat zo? :blink:

Screens?

Geplaatst:
Best cool alleen beter blijft die politie auto er ook zo uit zien in de europeese versie want r* heeft nog wel eens de neiging omdat te verander.

Is dat zo? :blink:

Screens?

Ja in GTA 3 heb je in de usa versie in plaats van wit zwarte politie auto's blauw witte politie auto's zoals je ze in NY ziet. screen40.jpg Je ziet het niet heel erg duidelijk maar denk dat het toch net genoeg is. En bij VC deden ze precies het zelfde. In EU versie zaten wit/groene politie auto's terwijl in de USA versie witte zatten met een blauw/rode streep er op.

screenD04.jpg

Geplaatst:

wat is dat voor lelijke politie wagen....als ik zo naar die strepen kijk moet ik opeens denken aan prodent tanpasta

Geplaatst:

ik heb gehoord dat als de trailer uitkomt dat ook een teaser site van rockstar online gaat...... maar wat is een teaser site?

Geplaatst:

ik wil 2 verschillende corpsen dus 2 verschillende auto's en die mogen alleen in hun gebied dus dan kan je vluchten en dan komen die andere :puh:

Geplaatst:
ik heb gehoord dat als de trailer uitkomt dat ook een teaser site van rockstar online gaat...... maar wat is een teaser site?

Net zoiets als www.kentpaul.com ofso?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...