mart Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 er zijn nieuwe screenshots op de rockstar site nou niet echt nieuwe we hebben ze al gezien maar wel nieuw voor de rockstar site.... toch goed nieuw mischien binnenkort (morgen,overmorgen?) de officiele trailer op de site http://www.rockstargames.com/sanandreas/ Reageren
The Godfather Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 ze blijven leuk om naar te kijken ....maar om een topic te starten over dit is een overbodig :blink: Reageren
Arjen Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 ze blijven leuk om naar te kijken ....maar om een topic te starten over dit is een overbodig :blink: Tuurlijk niet. Ik wist niet dat die screenshots op die site stonden. Dat betekent dat we zeker weten dat die nieuwe ECHT zijn. Reageren
Q Dude Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Best cool alleen beter blijft die politie auto er ook zo uit zien in de europeese versie want r* heeft nog wel eens de neiging omdat te verander best jammer want ik vond die in VC best lelijk dus beter laten ze deze wel in de europeese versie want hij ziet er echt dik uit. Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Best cool alleen beter blijft die politie auto er ook zo uit zien in de europeese versie want r* heeft nog wel eens de neiging omdat te verander. Is dat zo? :blink: Screens? Reageren
Joriz Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Deze screenshots staan allemaal gewoon op GTAgames.nl Reageren
Q Dude Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Best cool alleen beter blijft die politie auto er ook zo uit zien in de europeese versie want r* heeft nog wel eens de neiging omdat te verander. Is dat zo? :blink: Screens? Ja in GTA 3 heb je in de usa versie in plaats van wit zwarte politie auto's blauw witte politie auto's zoals je ze in NY ziet. Je ziet het niet heel erg duidelijk maar denk dat het toch net genoeg is. En bij VC deden ze precies het zelfde. In EU versie zaten wit/groene politie auto's terwijl in de USA versie witte zatten met een blauw/rode streep er op. Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 wat is dat voor lelijke politie wagen....als ik zo naar die strepen kijk moet ik opeens denken aan prodent tanpasta Reageren
mart Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 ik heb gehoord dat als de trailer uitkomt dat ook een teaser site van rockstar online gaat...... maar wat is een teaser site? Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ik wil 2 verschillende corpsen dus 2 verschillende auto's en die mogen alleen in hun gebied dus dan kan je vluchten en dan komen die andere Reageren
Timovich Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ik heb gehoord dat als de trailer uitkomt dat ook een teaser site van rockstar online gaat...... maar wat is een teaser site? Net zoiets als www.kentpaul.com ofso? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.