Achille Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Wrm stem je 2 keer lol. Ík stem voor .Levi. Gwn veel mooier dan die van redman
Godrax Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Mijn stem gaat ook naar C-J_Redman
Giorgo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik stem op Levi Levi kan gewoon beter met PS omgaan, die van jou : CJ Redman : • Lelijk lettertype. • Geen teksteffect • Plaatje niet ingeblend • Geen border Ik vind die van levi dus gewoon mooier, vooral die streepjes rond de tekst.
Dizzee Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Goh moeilijke keus... Dan gaat mijn stem toch naar .Levi. De afwerking is bij hem gewoon beter. Mooier lettertype.
Ruurd31 Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik stem op .Levi. , het was gewoon mijn eerste ingeving. Super goed gemaakt, beide!! Ruurd31..
Nemean^inf Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 .levi. ziet er veel profesioneler uit en cooler.
GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik vind ze allebei erg mooi, maar heb toch een lichte voorkeur voor .Levi. De signature van CJ-Redman is mooi, maar in mijn ogen iets te groenig (ook het plaatje dus) en de letters vind ik niet zo mooi. Maar ik doe het je niet na CJ-Redman!
Typhoon Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 :$ Het staat nu 13-4 voor levi. Jullie kunnen nog allemaal stemmen op mijn 1e nederlaag en 1e battle >>> Door .Levi.: Ik vindt het juist heel goed van je dat je dit doet. Jij durft tenminste tegen iemand die wat beter is. Hoe vaker je het doet hoe beter je wordt.<<<
.Levi. Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 .Levi. heeft persoonlijk aan mij verteld of ik het topic zou willen sluiten en hem een punt te geven.. Vooruit dan maar! .Levi. is de winnaar + 1 punt. C-J_Redman blijf oefenen en je zult beter worden, succes bij je volgende battle's! Topic closed.
Recommended Posts