Froodooo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik heb weer 's een nieuwe Signature gemaakt. Rate? Ik weet dat de achtergrond niet de beste ooit is. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik vind hem niet mooi. De kleuren passen totaal niet en de achtergrond is niet op aan te zien. Probeer is een mooie brsuh te downloaden. 4/10 Reageren
Upstream Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) WTF is dat? veels te velle kleuren, mist een border en waarom brush je altijd over je render heen? dat ziet er best lelijk uit. Sorry, meestal probeer ik signatures niet zo aftekraken, maar een 5/10. @gizmo, als ik zeg: "ik mis een border" is de de tip "zet er een border omheen". Snap je? Bewerkt: 11 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Velaro Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind de achtergrond niet zo mooi 6.5/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 @ Velaro en DMWTM30 Geef dan ook tips hoe hij het beter kan doen. Anders heeft hij er niks aan. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind hem niet mooi. Waarom niet? Kerst hier kerst daar ik vind het nu boring te worden doe iets normaals. De kleuren passen helemaal niet bij de render wat gebruik je trouwens? Het lijkt meer op die paint ding waarmee je kan spuiten (in microsoft paint) ik weet niet geef hem een beter effect ook met de manier van je text. 5,5/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Deze reacties had ik al verwacht eigenlijk. Mijn volgende sig beloofd beter te worden hoor! Edit: -supremecars-, hij komt niet nu gelijk hoor... Bewerkt: 11 december 2005 door Froodooo Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Mooizo ik sta klaar om te rate. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.