gybrus Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik was even bezig met een gebouw te ontwerpen en het moet een militaire basis voorstellen. Ik post een paar plaatjes vast een idee. Afbeelding voor. Afbeelding achter. Ik plaats later een paar plaatjes in game als het lukt. Reageren
Upstream Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik zie er geen militaire basis in wat is dat rode ding erop, eerder een soort sterrenwacht ofzo . Reageren
need my speed Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Inderdaad, als dit een militaire basis moet voorstellen ben ik een aap (maar dat was ik al). Misschien kan je dat rode ding weg halen en dat paars met grone ook...Ook kan je beter een open lucht basis maken, en niet in zo'n driehoekige vorm. Bewerkt: 11 december 2005 door need my speed Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik zou minder felle kleuren gebruiken en dat gekke ding op het dak weghalen, dan begint het er wel wat meer opte lijken. (niet dat ik het beter kan hoor ) Reageren
Velaro Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 @TGF : In-game zijn dat geen felle kleuren hoor Want er moeten nog textures op Reageren
gybrus Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik weet dat het niet zo echt op een militaire basis lijkt maar ik heb het een beetje afgelijd van Red Alert 2. Daar heb je een maf gebouw dat nukes af schiet dat is het groen paars\roze ding op het dak. En dat rode is een grote verekijker. (of zoiets) Er komen ook tanks in die je kunt pakken en dan door de stad reiden. Reageren
gybrus Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ok ik heb mijn gebouw aangepast het is nu geen militaire legerbasis meer maar een militaire opslagplaats met koepel. Ik stuur over een paar minuten een screen in game. Reageren
Blastov Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Laat is een screen zien van de nieuwe Oja, dubbelposten is niet toegestaan, gebruik de EDIT knop Reageren
gybrus Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Heb hem bijna is sa nog effe mijn coordinaten posten Sorry van de debbelpost!!! EDIT: Zo een paar afbeeldingen in game zitten wel bugs in op de afbeeldingen staat wat. Afbeelding 1: Afbeelding 2: Afbeelding 3: EDIT: de 3de afbeelding was het zelfde als de 2de effe verbeterd. Bewerkt: 11 december 2005 door gybrus Reageren
Damos Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Raar ding is het in game mooi of heb je dat nog niet want ik vind hem heel raar iedereen kan wel zoiets maken (geen beledeging hoor) Reageren
gybrus Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 In game afbeeldingen zijn gepost ziet er nog al stom uit ik denk dat ik hem niet ga uploaden. Je mag het natuurlijk wel modden stuur effe een berichtje als je het moddel wilt hebben. Reageren
Dynamic Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Nix! meer een clown centrum :S en waarom zet je dat midden op zee en je plaatje moet ook kleiner misshien kan ik het niet beter maar toch vind ik het helemaal niks! Reageren
gybrus Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 het staat op een eilandje tussen het eerste en het 2de eiland van sa. Reageren
Blastov Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind het ook niet mooi, het lijkt gewoon nergens op Probeer is iets simpelers te maken dan een legerbasis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.