~> GizmO <~ Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik heb weer ff zitten kloten met PS en dit kwam er uit. Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem niet mooi. Wat kan ik er aan verbeteren. Sig Comments + Tips (Veel tips) GizmO Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 haha leuk man! voorla met die tekst: FOR RENT haha ik vind hem helemaal gaaf! Reageren
need my speed Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Nou, ik vind hem heel mooi! Ook leuk, met die tekst...Brand new car. Van mij krijg je een 8.0, maar ik weet niet wat je nog kan verbeteren... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 He Cozmo khad je nog een pm gestuurd waarschijnlijk niet gelezen maar ja. Ik vind hem erg netjes, kvind hem beter dan die je nu hebt in je sig. Je komt echt vooruit man het lijkt wel een wonder ik vind ze echt netjes gedaan. 9,5/10 Btw, misschien een zwarte border 1 px? beetje duidelijker dan die lichtbruine. Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Haha, grappige Signature! +'punten + De auto is heel grappig! + De achtergrond past goed bij de auto + Leuke tekst, daar houd ik wel van! -'punten - De tekst kan iets beter qua opmaak, speel eens met de blending options. Cijfer: 7.2 Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind het wel leuk bedacht dat plaatje!! Ik geef je er een 8 voor! Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Leuk origineel Iedereen neemt een mooie NFS MW auto en jij neemt zo'n auto alleen geef jij een gave draai eraan 9/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Mwa.. Auto + Pixelstretch, niet mijn style. 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.