De Gta Master Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik had hem dus een x na die 15 missies in portland maar nu zie ik hem nergens meer staan :S iemand die weet hoe ik hem terug krijg? (super angel bike is soort freeway met goud en donker rood) Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Die superbike komt niet meer terug, hij spawnt daar éénmaal. Is hij ontploft of dergelijke, dan komt hij niet meer terug. Hetzelfde geldt voor de super landstalker die je krijgt na de zij-missie 'See the Sight Before Your Flight' Zet die dus in je garage als je hem hebt. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Tering -.- heb hem laten ontploffen een x :S dacht o die komt wel terug -.- Reageren
lollermans Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik had hem dus een x na die 15 missies in portland maar nu zie ik hem nergens meer staan :S iemand die weet hoe ik hem terug krijg? (super angel bike is soort freeway met goud en donker rood) Dizzee heeft gelijk spawnt eenmaal na avenging angels missie's in Portland PS: die super angel bike heeft een naam: Avenger Avenging=Avenger Angels=Angel snappie? dat zijn hun voertuigen Reageren
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik had hem dus een x na die 15 missies in portland maar nu zie ik hem nergens meer staan :S iemand die weet hoe ik hem terug krijg? (super angel bike is soort freeway met goud en donker rood) Dizzee heeft gelijk spawnt eenmaal na avenging angels missie's in Portland PS: die super angel bike heeft een naam: Avenger Avenging=Avenger Angels=Angel snappie? dat zijn hun voertuigen En wat als je het nog eens tot 15 missies zal gaan doen? krijg je hem dan weer of niet? iemand al geprobeert? Reageren
Velaro Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Kan iemand er eens een plaatje van posten ? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 mwah, die "super angel bike" was net zo klote als elke andere angel of freeway dus heb ik hem aan de crusher gegeven,d us je mist niks Reageren
Samurai Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 die super angel bike is wel bulletproof Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Hij is niet alleen BP, hij is ook even snel als een PCJ-600. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Volgens mij krijg je geen nieuwe als je de missies opnieuw doet, anders kon je in elke garage zo'n ding hebben staan. Reageren
Samurai Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ja, het antwoord is volgens mij nu wel bekend: Je krijgt die super angel bike niet meer terug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.