need my speed Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Welke wapens zijn er nou in GTA LCS, en hoe zien ze er uit...Ik weet dat ik nieuwgierig ben, en dat is dsn ook de reden dat ik een screen wil van dat je het vast hebt en hoe het er uit ziet in je Inventory (of wat dat dan ook is, maar ik bedoel dat plaatje dat je van een wapen ziet bij je health balk enzo)...Wil iemand dit doen? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Kijk even op http://www.gtaportable.com/weapons/ . Daar staat een hele lijst met ingame plaatjes (geen logootjes). Reageren
need my speed Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Bedankt! Weet ook iemand waar die logotjes er van staan? Reageren
Samurai Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Zijn de foto's dan niet genoeg?? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Hallo need my speed, Hier is een lijst van alle wapens plus de fototjes, wapens lcs Hopenlijk ben je hier iets mee!!! gta-freak Bewerkt: 12 december 2005 door gta-freak2 Reageren
Samurai Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Dat is ook een mooie siten, maar ik vind dat eigenlijk een beetje hetzelfde als de link die The Golden Fighter gaf Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Niet alles op die site klopt (Hij is niet compleet). - Er is nog een shotgun, zo'n kleine snelle die je kon jatten van die kerel van de motorbende. - Volgens mij is de Minigun geen Automatic maar een Heavygun (zoals de RocketLauncher en de Vlammenwerper). - Er is geloof ik ook nog zo'n groot Automatic-heavygun die supersterk is (schiet automatisch van die Revolver-kogels, ben de naam ff kwijt M4 ofzo?) - Er is ook nog een molectov Coctail en een Remote Grenade. - Er waren dacht ik 2 Sniper's. - Melee pagina werkt niet bij mij. - Ik zie niet echt icoontjes? - (Waren dr niet 3 Uzi's?) Maar dit had die site die ik gaf ook een beetje, Mss dat de Wikigta binnenkort een betere lijst heeft. *GO GO GO WIKIGTA!* Bewerkt: 12 december 2005 door The Golden Fighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.