gybrus Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik wil in 3d studio max 7 mijn dff exporteren, maar als ik dat doe krijg ik een error van. Argument count error : DFFout wanted 10, got 8. Wat kan ik hier aan doen kan iemand mij helpen. Ik gebruik het DFFSA Script. Reageren
Blastov Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Hier moet je geen apart topic voor openen, dat moet in het 3ds max vragentopic plaatsen maja, antwoord: geen idee, download de nieuwste scripts van kam en kijk of het dan werkt Reageren
gybrus Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ok zal het proberen is niet de eerste keer dat die error geeft. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Die fout krijg je als je 2 verschillende versies door elkaar gebruikt (van het "schempje", waarop Export DFF opstaat en de "echte" DFF-exporter) Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Zoiets had ik ook, heb je misschien nog oudere dff scripts op je pc staan? Dan kan je die misschien gebruiken. Greetz Wazuup Bewerkt: 12 december 2005 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.