The Mafia Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Comments ? Welke is beter ? Bewerkt: 11 december 2005 door The Mafia Reageren
kortman_8 Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 - Punten - De render is een beetje uitgetrokken - Render niet ingeblend - Geen border - Tekst? - Weinig kleur in de achtergrond + punten - Wel een mooie achtergrond. Sorry, ik vind hem niet zo mooi. 5.7/10 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind geen van beide goed, ze zijn allebei simpel en het plaatje is nog uitgerekt ook. Reageren
Upstream Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 De bovenste is dan nog ietsjes beter, aangezien die niet dat lelijk kleur filter eroverheen heeft. Voor de rest sluit ik me aan bij kortman. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind geen van beide goed, ze zijn allebei simpel en het plaatje is nog uitgerekt ook. Volledig mee eens. Ze zien er niet zo mooi uit. Probeer eens iets anders. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 The same old greyt background of in ABN dezelfde grijze achtergrond, doe eens wat kleur en volg wat tuts dit ziet er niet uit en doe ook de render niet vergroten of verkleinen want dit zier er zoals hierboven gezegd niet uit. Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind ze allebei niet echt. Maar volgens mij ben je nog wel een beginner. De volgende keer moet je de render niet zo uitrekken. Ook kun je misschien een andere brush downloaden. Signature 1: 6.3 Signature 2: 6.9 Reageren
Thabit Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Heleboel -punten: - Uitgerekt - Dit noem ik geen signature, een plaatje met een kleurtje - Geen tekst - Geen rand Helaas, een 5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.