Timovich Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) Hallo, PC was kapot (zelf gemold <_< ) alles eraf en nu alles weer opnieuw erop zette! Ik wil kazaa (lite) dus ook weer alleen ik ging de Nederlandse versie downloaden alleen die maakte geen verbinding toen stond er ook op die site dat de Nederlande versie geen verbinding maakt (terwijl die dat wel deed voor dat pc kaduuk was) en er stond dat je de engelse moest downloaden alleen die maakt ook geen verbinding!!!! :angry: Wie weet hoe dit komt of hoe je dit kan oplossen of wie weet er een ander download programma maar geen Kazaa Media Desktop (gewone Kazaa) want die heeft allemaal reclame enzo... Edit: Laatmaar ik heb in een andere topic al wat programma's gezien alleen ik wil nog wel ff wete want er nou aan de hand is! Bewerkt: 18 augustus 2004 door TommyV Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Kijk ff of je internetverbinding wel werkt Reageren
Joriz Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Kazaa is een illegaal programma en zit vol met spyware wat je computer aantast. Hierdoor is een CDtje of spelletje kopen in de winkel goedkoper. Reageren
Timovich Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Kijk ff of je internetverbinding wel werkt Ja dat had ik... Kazaa is een illegaal programma en zit vol met spyware wat je computer aantast.Hierdoor is een CDtje of spelletje kopen in de winkel goedkoper. Kijk is op KaZaA.com! Kazaa is nu 100% legaal lees verder op de site Reageren
Q Dude Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Yup ook en Kazaa lite is ook nog eens de versie zonder alle reclame en spyware. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 yup enneh KaZaA Lite resurrection is nog beter en iets sneller en ook zonder spyware en dat soort shit Reageren
Jarno Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 KaZaA is legaal. :rolleyes: Reageren
Timovich Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 KaZaA is legaal. :rolleyes: Ja (Wel raar eigelijk maarja... :huh: ) En waar download je KaZaA Lite resurrection dan? Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.