Cpt.Pinguin Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik snap niks van de storyline, en ik heb lcs alle hoofdmissies uitgespeeld:S kan iemand me de story line uitleggen? Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Samen met Salvatore Leoni probeer je controle te krijgen over Liberty City, m.a.w de baas te worden. Daarvoor moet je bepaalde gangs uitroeien en allerlei criminele activiteiten uitvoeren. Reageren
VforV Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Dat staat toch op de achterkant van je LCS-doosje? het kan maar zo gemakkelijk zijn Reageren
The Italian Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ik snap niks van de storyline, en ik heb lcs alle hoofdmissies uitgespeeld:S kan iemand me de story line uitleggen? Daarom heet het Libertycitystories het zijn verschillende verhaaltjes Reageren
VforV Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik vond het ook een rare storyline. Ik had wel wat meer diepgang verwacht in het verhaal. Maar ik moet nog hopen zijmissies doen. Reageren
LucasV Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Je had een 'Made Man' oid om zeep geholpen en daarom moest je 3 jaar in een andere staat onderduiken. Toen alles weer veilig was kon je weer terugkomen naar Liberty City die in 1998 haar 200 jarige jubileum viert. Ook in dat jaar wordt Liberty City verkozen tot slechtste stad van Amerika. Toni Capriani wordt hartelijk ontvangen door zijn Don, Salvatore Leone die zegt dat De Leone-familie een nieuwe Consigliore (rechterhand) heeft. Toni's doel is om een 'Made Man' te worden en Liberty City onder één maatschappij te krijgen zodat zijn moeder trots op 'm kan zijn. Vraag me verder maar als je verder in het verhaal iets niet begrijpt. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 ik denk dat ik het van jou wel begrijp, bedankt en gelukkig nieuw jaar Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik denk dat ik het van jou wel begrijp, bedankt en gelukkig nieuw jaar Jij ook een gelukkig nieuwjaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.