The Mafia Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Lang geleden heb ik deze al een keer gemaakt ik heb een een filter overheen gehaalt volgensmij comments ? Bewerkt: 11 december 2005 door The Mafia Reageren
Thabit Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Lelijk, uitgerekt plaatje, maar het effect is wel mooi. 4/10, helaas! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind hem ook niet zo heel mooi! Hij is te ver uitgerekt! Reageren
Upstream Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Dit is al het 2e topic dat opend vandaag om een sig te raten, is dat niet een beetje overdreven? over de sig: - punten - uitgerekt. - mist een border - mist tekst + punten - mooi kleur filter, als dat er al niet opzat. 5/10 Bewerkt: 11 december 2005 door DMWTM30 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind hem heel lelijk.(klinkt hard) Het is gewoon een plaatje wat met een filter effect erover heen dat is alles en hij is nog uitgerekt ook. 2/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) - punten Geen achtergrond Geen border Geen effect er in Geen blending Uit gerekt Kleur is ook niet echt. + leuke achtergrond die niet gerendered is. Klinkt hard maar voor de driemiljoenste kleur volg wat tuts als je nog wat wilt doen met photoshop, je word echt niet beter door geen tuts te volgens. Ik neem nu niet eens de moeite meer om hem te raten. Sorry klinkt hard maar werk er aan. Bewerkt: 11 december 2005 door -supremecars- Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Net zoals dat andere topic dat je hebt opengemaakt, deze sig is gewoon lelijk. Je hebt gewoon een plaatje van google gehaald en die 500x150 gemaakt, dit moet je niet doen! Reageren
ikt Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) zelfs ik heb een mooiere sig (ahum) maak een screenshot van een mooi moment en bewerk die heb ik ook gedaan. (met paint ) Bewerkt: 12 december 2005 door ikt Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik vind de Sig echt te veel uitgerekt. Dat moet je de volgende keer anders doen! Ik geef er een 7 voor. Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Ik vindt hem lelijk. + leuke filter - uitgerekt - 1 tonig - gewoon een plaatje - geen tekst - geen border - geen meerder mooie effects. Nou de uitkomst. ( eigenlijk onvoldoende maar oke. een 5,55 Werk eraan dit is troep. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.