Warrior Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 in die twee trailers zie je 2 levels die je in het spel helemaal niet krijgt waarom laten ze die levels zien als ze het er toch niet indoen Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Mss waren het gewoon testlevels Reageren
Slimm Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Trailers zijn meestal niet in-game, waarschijnlijk is het gewoon van een filmpje Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Inderdaad, kijk naarSA. Allemaal stukjes uit filmpjes tijdesn missies. Want die zijn ook het beste afgewerkt. Je moet meer naar de screens kijken of de reviews, daar zie je meer op. Reageren
Warrior Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 ik vind het wel jammer leek me net zo leuk die levels Reageren
Yohan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Dit is als ik de Game Kings moet geloven echt een van de grootste sh*t games allertijden, Maare ik heb er wel van genoten hoe deze game de grond in werd getrapt... Reageren
dudedude Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Dit is als ik de Game Kings moet geloven echt een van de grootste sh*t games allertijden, Maare ik heb er wel van genoten hoe deze game de grond in werd getrapt... ja precies ik heb er ook van genoten Reageren
Warrior Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ik vind het wel een leuk spel hoor als er geen 50centin zou staan zou ik ook leuk vinden Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Dit is als ik de Game Kings moet geloven echt een van de grootste sh*t games allertijden, Maare ik heb er wel van genoten hoe deze game de grond in werd getrapt... ja precies ik heb er ook van genoten Me to! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.