San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik stem op Achille, ik vind die wat meer sfeer hebben. PS: Ikkes: die van jouw is ook mooi hoor.
Thabit Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ikkes That's my style man, real fresh..
Twenty Eyes Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik stem voor Achille. Daar is meer aan geknutseld denk ik. Die van Ikkes is ook heel erg mooi hoor . Goed gedaan allebij!
Typhoon Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ikkes een beetje simpel alleen kaarsje en wat tekst. Die van achille is echt aandacht aan besteed! Dus mijn stem gaat naar Achille
The Mafia Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik stem toch ruim op Achille.Die vind ik gewoon een stuk mooier. Ook wat voller, en dat is wel mooi. Mijn stem dus naar Achille Daar ben ik het mee eens.
Velaro Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Mijn stem gaat naar Ikkes, heel sfeervol en lekker rustig.Beiden, veel succes verder. Ruurd31.. Hier sluit ik me bij aan Dus ik stem op Ikkes
need my speed Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Wat maakt het uit of hij simpel is of niet? Het gaat er om dat hij mooi is, en daarom stem ik op Ikkes!
PuCky.Xnl Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik stem op achilles dies cker wel veel beter, was nou een handje met een vlammetje en wat text ???
Blastov Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Die van Achille vind ik echt veel beter Die van Ikkkes vind ik wel erg simpel Achille
Ikkes Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Ik wil even reageren op dat mensen stemmen naar moeilijkheid. Ik vind dat het om het resultaat gaat en niet over moeilijkheid ze zeggen wel eens: Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ik ben al vaak hele mooie en hele simpele sigs tegengekomen. En die waren dan echt mooier als zo een drukke sig. Maar wat dit betreft ieder zijn eigen mening. Maar ik zou wel graag zien dat mensen stemmen op kwaliteit en niet op kwantiteit. Ikkes has spoken! EDIT: @ Achille: Ik vind jou sig ook erg mooi hoor. Maar het is niet voor alleen hier ik zie het tot mijn spijt vaker. En ik denk dan vang ik misschien twee vliegen in een klap . Maar ik was al blij dat ik 6 7 stemmen tegen de nummer 1 kan halen . Bewerkt: 14 december 2005 door Ikkes
Achille Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Nr. 1? Ik? Moi? Nooit Ik ben vereerd edit :Lol of bedoel je de lijst? Bewerkt: 14 december 2005 door Achille
NandroDavids Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Ik wil even reageren op dat mensen stemmen naar moeilijkheid.Ik vind dat het om het resultaat gaat en niet over moeilijkheid ze zeggen wel eens: Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ik ben al vaak hele mooie en hele simpele sigs tegengekomen. En die waren dan echt mooier als zo een drukke sig. Maar wat dit betreft ieder zijn eigen mening. Maar ik zou wel graag zien dat mensen stemmen op kwaliteit en niet op kwantiteit. Ikkes has spoken! Mooi gesproken Ik stem op Ikkes. @ Achille: Het helpt wel. Bewerkt: 14 december 2005 door NandroDavids
Rammelslakje Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik stem op Achille. ik vind die van ikkes niet mooi. En het is zeker niet mijn stijl.
Jowx Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik stem op Ikkes De sfeer doet 't em.
Achille Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Dankjullie wel voor jullie stemmen Laatste Avond van het Stemmen!
Recommended Posts