Giorgo Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Geef mij ook maar Ikkes Ikkes zijn sig is knus en gezellig, die van Achille is zo cool, precies echte koude winter niet gezellig kerstmis. Maar Ikkes hij is echt veel mooier, maar alleen een minpuntje aan jou : die blending options heb je de ''outer glow'' niet mooi gedaan dat geel past niet erg. Maar anyways, Ikkes !! is The Best !
Ikkes Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2005 En de winnaar is: Ikkes hij heeft gewonnen in deze monsterlijke partij van Achille De totale eindstand is: 20-18
Eli R Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 En toch is die sig helemaal niet mooi.
Ikkes Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2005 En toch is die sig helemaal niet mooi. Andere mensen denken hier anders over Achilleik vind die mooier De stemming is al afgelopen..... @ Achille: Het was me een eer om tegen je te strijden.
.Levi. Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Gefeliciteerd Ikkes! Ikkes is de winnaar en krijgt 1 punt van mij. Achille heeft helaas verloren maar dat hoort er eenmaal bij, -1 punt voor Achille. Topic closed..
Recommended Posts