tokko Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 hallo ik zou graag willen weten waar ik de Romeo's Hearse auto kan vinden of kan downloaden en in het spel zetten. groetjes tokko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Er is wel een code voor, maar je kan hem alleen met een of andere missie gewoon in het spel krijgen. Code is: THELASTRIDE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazycj Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Er is een missie bij de arena in de buurt. als je die heb gehaald staat Romeo's Hearse auto daar altijd voor de duur dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Er is een missie bij de arena in de buurt.als je die heb gehaald staat Romeo's Hearse auto daar altijd voor de duur dacht ik Volgens mij bedoel je de Bloodring Banger! Daar moet je door ringen heen binnen zoveel minuten! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Even voor de duidelijkheid, gaat het hier om de PS2 versie want ik wil die kar ook wel hebben (zonder code) in de PC versie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Even voor de duidelijkheid, gaat het hier om de PS2 versie want ik wil die kar ook wel hebben (zonder code) in de PC versie! Dat kan! je kan hem krijgen in de derde missie van Avery! Hoe? Gewoon proberen hem te stelen! Het is wel moeilijk omdat iederen loopt te schieten! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Dat maakt niet uit! Lukt wel! Bedankt voor de tip 8-ball! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.