GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Ik vind hem wel mooi met die veranderende beelden, maar we hebben hier een supersnelle ADSL-verbinding en zelfs dan duurt het (te) lang om je signature in te laden. Is dat ding niet veel te groot qua KB's? Hij is maar liefst 26 keer groter dan de mijne (en bovendien te hoog). Maar wel erg goed gedaan Bewerkt: 12 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
Slimm Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Hij is erg mooi, alleen te groot in KB's en in de hoogte! Bij deze, zou je hem willen veranderen? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 OK. Reageren
Wesley Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik geloof niet dat jij het zelf hebt gemaakt. Want , Gister op MSN , toen zij je dat je geen verstand had van PhotoShop. Maar goed. Mijn cijver is : 8½/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik heb ook niet gezegd dat ik deze heb gemaakt, maar iemand anders heeft hem voor me gemaakt. Reageren
bigG Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig. Volgens de regels mag je niet eens iets showen wat niet door jou gemaakt is. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig. Volgens de regels mag je niet eens iets showen wat niet door jou gemaakt is. Ja idd mag niet, Ik vind rond de video zie je nog waar het weg gegumd is bij de video. Maarja ik vind de blending ook niet perfect maar dat licht er aan de render past niet met blauw. Ik geef het een 7,8/10. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ok, ik zal niet meer sigs posten die ik niet heb gemaakt, maar ik vroeg alleen wat jullie ervan vinden. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik heb ook mijn mening gegeven, ik zou een tut volgen als ik jouw was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.