Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als ik bv de banshee extract en dan een beetje mee ga modellen en hem dan er weer in wil doe

(replace) dan secht die: file to big to replase 'banchee'

dus hoe doe ik dat nu dat het er tog in komt??

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Welke GTA is het? Te zien aan het aantal bestanden VC.

Probeer dit maar eens: delete de originele banshee, stop de nieuwe erin en Rebuild (Commands -> Rebuild Archive). Veel succes!

ok dit heb ik geprobeert maar dan secht die dit (weet niet presies wat er staat want mijn duits is niet zo heel erg goet (k heb een 3 op mijn raport)) dus hoe doe ik dit nu dan????? en ja t is voor vc

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker maar download is een andere IMGtool. Er was ook een ander probleem met de IMGtool waarvan jij dezelfde versie nu ook hebt. (Dus van GTA3Mods) Kijk even op gtagames.nl/gtagarage.com . Misschien dat het dan werkt, maar ik verzeker niks..

het wil nog steets niet luken ik krijg gewoon weet de selfde foumeldein met de img 2.0

kan imant mij met schreens laaten sien hoe zij dat hebben gedaan???

Geplaatst:

Je moet de banshee.dff banshee.txd uit de IMG halen.

Dan moet je de nieuwe banshee.dff en banshee.txd er in doen.

Ps gebruik de IMG-tool 2.0

Geplaatst:

Read_only van uw VC map zetten. C/rockstar games/gtavc

Rechter muisknop dan alleen lezen afvinken en op toepassen.

ok k weet al wat ik fout doe maar nu heb ik dus een ander probleem ik moet naar de map van rokstargames en dan vc ik moet op die map rechter muis knop-eigenschapen-aleen lezen uit doen dan toepasen-ok maar als ik dan toepasen doe dan vraagt die of ik dat ook wil voor alle supmapen wil dan seg ik ok vervolgens is heel dat schermpje weg en doe ik nu weer :regter muis knop-eigenschapen dan staat aleen leesen weer aan hoe doe ik dit nu dan????

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...