liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 op die hoofdsite is er onenigheid over NOS onder je auto en tuning, vinden jullie dat realistisch,(ik weet dat dat spam is wat ik ga zeggen dus let daar please niet op) Ik vind eerlijk gezegd het heel realistisch want nu zie je toch ook getunde auto's rijden? dus geef je mening!!!!!! Reageren
mart Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 mischien een domme vraag maar wat is nos en tunning eigenlijk? Reageren
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 NOS betekend: Nitro(us) Oxygin Systeem,het zorgt ervoor dat je meer zuurstof in de motor krijgt waardoor je sneller gaat met een snellere kracht,en tuning houdt in,auto verlagen,sport wielen,andere uitlaat eigenlijk alles wat optisch is. Maar ff ontopic,ik vind het super realistisch want je kan nu ok auto's tunen dus wie zien het wel,maar ik vraag jullie mening mensen Reageren
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 NOS, is een zeer snel exploderende brandstof. (veel sneller dan de gewone benzine) Lachgas bijv. of een andere brandstof kan de motor dan zelfs tot 3keer zoveel pk's geven! Tuning is dat je de motor sneller maakt maar dan niet in vorm van brandstof maar in de vorm van onderdelen vervangen... Een goede manier om je auto aanzienlijk sneller te tunen, is de chip vervangen voor een chip die alles in de motor sneller laat verlopen... (die regelt bijv. de snelheid van het inspuiten van benzine in de cilinders). Uiteraard kunnen voor een ook goed resultaat de cilinders opgeboord worden, zodat een motor niet bijv. 2 liter maar 2.5 liter telt en dat genereert ook erg veel vermogen. En natuurlijk een raceuitlaat zodat de motor de gassen sneller kan uitstoten, dan is de motor dus ook sneller. Dit is vrijwel het belangrijkste (van tamelijk zware tuning, dus een auto veranderen in een snelheidsbeest). Er is nog veel meer maar dat is te veel om op te noemen! Ik zelf zou die ''Fast en Furious'' tuning niet zo relistisch in SA vinden. Je komt het eigenlijk nooit tegen op de Amerikaanse wegen, en de getunede auto's zijn eigenlijk alleen te vinden op grote tuning-evenementen. Een leuk opgekitscht wagentje zie je dan wel weer soms, en dat zou ook niet zo nep zijn.. Dus zo'n wagentje met leuke draaivelgen lijkt me'dan wel best grappig. Zo'n grote gangsterar dus, of zo'n klein Japans karretje! Reageren
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 klopt als een bus,maar zou het ook mooi zijn in san andreas Reageren
Q Dude Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik weet niet of juist blij moet zijn met deze optie of niet. Aan de ene kant is het natuurlijk wel leuk weer een nieuw iets in GTA maar als R* dit niet goed uit werkt en het te simpel maakt enzo en het pakt heel eenvoudig uit dan heb ik liever zoiets van had het er maar uit gelaten. Maar het zal dan wel een nieuw element toevoegen aan street races. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 nou als kan zou ik het jammer vinden want kon je in de jaren 90 al tune en nitrous gebruiken en als het kon dan zou ik het niet gebruiken koop dan gewoon needforspeed underground :angry: Reageren
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 dat is waar,dus misschien zit er geen NOS in,maar als het zo is,nou jammer dan het is en blijft grappig Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 auto's optisch/technisch tunen hoort erbij vind ik.....de Bevolking met een bruine huidskleur rijden allemaal met andere velgen enzo...dus JA het is realistisch Reageren
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 the godfather,dit is eigenlijk rassen discriminatie! je kan ook zeggen dat heel veel mensen met andere velgen rijden ja,maar dat hoeven nog niet persé bruine mensen te zijn. ff ontopic,ik vind het ook realistisch want als je naar die oude bakken kijkt,die zijn vroeger ook verlaagd. Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 ik bedoel het niet discriminerend....misschien beetje krom getypt :blink: Reageren
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 nou ik vind het wel realistisch maar het hoort gewoon niet bij gta maar ik vind het niet erg maar nee koop dan gewoon nfs underground :blink: :unsure: :angry: :rolleyes: Reageren
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 tja kijk R* merkt het wel als ze mailtjes krijgen dat mensen het niet echt geweldig vinden als er tuning in komt want dan weten ze dat ze dat er niet meer in moeten doen,ik vind het eigenlijk wel leuk als je zo'n wagen niet zo erg kan tunen zaosl nfs underground,het is denk ik wel mooi als je tot zoveer een auto kan tunen; zie plaatje (auto van mijn broer) Reageren
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 tja kijk R* merkt het wel als ze mailtjes krijgen dat mensen het niet echt geweldig vinden als er tuning in komt want dan weten ze dat ze dat er niet meer in moeten doen,ik vind het eigenlijk wel leuk als je zo'n wagen niet zo erg kan tunen zaosl nfs underground,het is denk ik wel mooi als je tot zoveer een auto kan tunen; zie plaatje (auto van mijn broer) Mee eens! Het zpu gewoon leuk zijn om je auto een beetje optisch te kunnen tunen, met een mooiere velgen ofzow. (want die standaard GTA velgen zijn niks!) Je motor optunen zou een beetje nep zijn, laat de mensen dat maar bij NfS doen! Heef tjouw broer trouwens een Vectra Liltuner? Reageren
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 nee :lol: hij heeft een suzuki baleno 1.8 gsx en trekt een subaru impreza met 330 pk eruit :lol: dus maar een beetje optisch en motorisch tunen maakt niet uit als het maar geen nfsu word dan vind ik alles best Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.