Gta Gangsta Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 nou als kan zou ik het jammer vinden want kon je in de jaren 90 al tune en nitrous gebruiken en als het kon dan zou ik het niet gebruiken koop dan gewoon needforspeed underground :angry: ja wats dat in begin jaren negentig zo'n auto <_< <_< <_< :huh: :huh: :huh: Reageren
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 trouwens dan hadden ze het ook wel in VC <_< :unsure: :blink: :ph34r: kunnen doen Reageren
liltuner Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 tja,ik weet ook niet waarom ze dat ineens doen misschiewn hebben ze er een reden voor? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Na vice city is tuning pas echt populair geworden en vooral na 2fast2furious B) Reageren
loempiaman Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 weeten jullie wat ik ervan vind, KUT, het is gvd toch geen nfs underground, jezus, wat een naaperij, had ik niet verwacht van rockstar north. en al dat getune, wat heb je eraan. je doet een keer een missie, je auto word onder vuur genomen en hij ontploft. lekker leuk, veel geld aan verkwanst. het was juist het orginelen ervan, als ik een nieuwe auto nodig heb dan pik ik er een van de straat of een parkeer plaats, nu is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk met de zelfde auto doet, jaja realistisch, maar daar heb je toch geen nitro gas voor nodig of spoilers, en welke hip hop neger heeft nou zo'n auto. die rijden in dike vette veel benzine verbruikende GMC's niet in nissan skylines <_< Reageren
joep Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 voor mij hoeft het tunen ook niet in SA als ik wil tune koop ik NFS Underground wel Reageren
liltuner Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ff offtpoic:loepiaman niet schelden A.U.B <_< Ontopic:kijk, rockstar north bepaald wat erin komt,we kunnen het nu niet zo leuk vinden dat er tuning in komt maar misschien pakt het goed uit in het spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.