jethro Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Kun je niet locken bij SA op de pc ?? want bij ps2 versie moet je op R1 drukken en dan lockt iej op een mannetje maah dat lukt me niet op de PC ?? alleen maar richte met de hand... HELP!!! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Volgens mij moet dat met rechtermuisknop. NandroDavids Reageren
jethro Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ja zo kun je richten,, maar niet locken :S:S Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Locken is zover ik weet niet mogelijk op de pc, je zult gewoon zelf moeten richten. Met de Ps2 kan dat inderdaad wel, het is ook een stuk makkelijker om te locken. Helaas.. Edit: Zonder te locken vind ik zelf wat realistischer. Reageren
killerfist Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 het richten is in het begin nog ff wennen maar dat komt wel zelf vind ik het beter dan autolock Reageren
jethro Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 okeej bedankt, maar tis wel erg irritant want je moet steeds bukken, anders word die crosshair steeds groter en word je nauwkeurig heid minder bla bla... en schiet je dus steeds mis... Reageren
Jackie Chan Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ga Bij Controls Kijken Dan Doe je de muis niet ! Reageren
Upstream Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Ga Bij Controls Kijken Dan Doe je de muis niet ! Dan moet je geloof ik een gamepad hebben. EDIT: ik had het fout, vergeet dit bericht Bewerkt: 12 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Gamepad kopen aansluiten en bijna het zelfde als de Playstation en gamen maar locken is niet mogelijk zou wel eenmal handig zijn maar richten wen je snel genoeg aan hoor Veel suc6 met Je game GIO Reageren
onovase Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 als je een joystick gebruikt op je pc lukt het wel Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Deze functie is alleen op de ps2. Waarom? Je kunt namelijk heel moeilijk richten en met deze functie word dat weggewerkt. Vergelijk eens manueel richten met ps2 of pc. Een groot verschil he. Er zal misschien 1 van deze dagen een mod uitkomen daarvoor. Reageren
ikt Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 op de xdoos lukt het ook. Maar daar is de ''self aiming'' ook heel moeilijk Reageren
eXperion Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 onovase heeft gelijk, als ik de joypad activeert, dan kan ik gewoon locken, alleen de nadeel is dat je je muis niet kan gebruiken om de camera te veranderen... Reageren
Shorty_D Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Locken is voor een console. Bij de PC heb je een muis oftewel makkelijker en sneller richten. Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 wel ik denk dat het wel kan want ik weet nog toen ik VC had, lockte hij! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.