Jump to content

Splinter Cell Pandora Tomorrow

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bij de derde missie. Je moet een of andere Soth vinden en over horen. Dit is me gelukt. Als je hem overhoord komt er opeens een van zijn mannen die zegt dat er een telefoontje voor hem is. Ze gaan samen naar een auto. Als ze weg zijn moet je Soth's laptop hacken, en daarna moet je Soth volgen en hun telefoon gesprek afluisteren. Je gaat rechts af als je uit de coupé komt waar Soth in zat, dan door de glazen deur, door de deur voor je, en dan kom je in een ruimte. De enige deur die er is (die zit ook voor je), zit op slot. Er staat namelijk 'Lock jammed'. Nu heb ik die micro explosieven (dat heet geloof ik Disopable Pick ofzo), maar hoe kan ik hier mee dat slot opblazen, of moet ik dat slot niet op blazen met die Disopable Pick? Maar wat moet ik doen daar? :?

Geplaatst:

Bedoel je dat level met die trein? Want daar gaan ze niet naar een auto hoor..

Je zit met hem in een coupe inderdaad je praat met hem, en later klopt er iemand op de deur en vraagt hij of hij mee komt. Jij hacked de computer en later ga je ze volgen. Zodra je de coupe uit gaat ga je naar rechts en volg je ze. Ik zag ze nog gewoon lopen samen en de deuren die ze open maakte ik liep sluipend achter hun aan en ging ook gewoon die deuren door. Later zit je in een hokje en vanaf daar kun je met je micro ding op hun Soth richten en afluisteren.

Zou je iets duidelijker willen zijn, waar je nou precies zit, en hoe het level eruit ziet.

Geplaatst:

Wat jij zegt klopt inderdaad, maar Soth gaat daarzo bij die gesloten deur achter een glazen wand staan en z'n bewaker ergens bij de deur waar door je kwam. Maar in de coupé waar Soth in zat hoor je Soth zeggen 'Ok, let's go to the bar car' ofzo iets. :Y Dat staat tevens ook op walktrough's. :Y

Geplaatst:

Klopt! Je moet dus gewoon even op hem richten als hij aan het bellen is, met je micro nog iets ofzo.. Zodra je dat hebt gedaan is het voorbij, je moet daarna alleen nog even wachten tot ze weer langs jou terug komen lopen richting de coupe. En jij zelf moet die mannetjes gaan uitschakelen die ook daar staan bij die glazenramen enzo. Soth moet je dus gewoon laten gaan, en jij zelf moet die mannetjes (bewakers) die daar nog staan even uitschakelen. Je kan volgens mij wat lichten kapot schieten en dan kun je je sluipwerk gaan doen. Later moet je op het dak van de trein komen als je die bewakers hebt afgemaakt, en boven op de trein haalt een helikopter jou op, naja je ziet het vanzelf wel. :Y

Edit:

Het is voor mij ook een tijdje geleden is speel nu chaos theory! Ik heb die nog niet uitgespeeld, maar ik heb er nu tenminste nog plezier van. Ik speelde namelijk meer online als single. Hij is echt geweldig! Heb jij hem eigenlijk op de pc of ps2?

Geplaatst:

Bedankt .Levi.! Maar nu komt het volgende probleem, ik heb dat gesprek afgeluistert, mannetje dood geknalt, en andere mannetje bewusteloos geslagen, allebei die lijken in een dinkere hoek gelegt, en toen ging ik de weg naar het dak zoeken, maar toen kwam Lambert (geloof ik) en die zei dat het te laat was ofzo iets? :? En ik heb hem op de pc. :Y

Geplaatst:

Je hebt toch niet Soth dood gemaakt? En weet je wel zeker dat je het gesprek goed hebt afgeluisterd, volgens mij krijg je ook te zien dat het goed is gelukt. Je moet goed op Soth inzoomen en wachten tot hij klaar is met bellen dan pas mag je stoppen. Zodra Soth weg is moet je gewoon rustig die mannetjes om het leven brengen.

Lambert zei misschien dat je te laat was omdat je misschien niet goed had afgeluisterd en daar dan te laat mee was.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat lijkt me sterk, ik ben na dat gesprek eerst nog de deur die gesloten was in gegaan (maar daar was niks), toen nog alle deuren geprobeerd op m'n weg terug naar Soth's coupé, en toen ik daar voorbij was, was het mission failed. Maar Soth liep na dat gesprek weg, en ik kreeg de melding dat ik mog schieten. :? En de missie stopt steeds als ik net voorbij Soth's coupé ben, hoe lang ik er ook over doe. :?

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst: (bewerkt)

Zodra je Soth hebt afgeluisterd, moet je achter die bar wachten tot hij weer langs je terug komt. Er loopt ook een bewaker met hem mee, die kun je pakken en KO slaan. Later hoor je Soth zeggen "There are visitors here!", daar bedoelt hij mee jou! Waarom? Omdat jij niet meer in die coupe zit.

Dan moet je die 2 andere bewakers nog verslaan in de ruimte waar je zit bij die bar. Sla ze wel KO. Dan moet je door een deur en zie je volgens mij ergens een healthbox en een ladder omhoog. Dan kom je op de trein en de heli laat een touw zakken en daar moet je op af. Dood dus niemand!

Edit:

Maak eens een screen van die plekken waar je zit. :-) Misschien dat ik dan alles wat beter kan bekijken. je moet iig gewoon die bewakers KO slaan en die deur verder in gaan, richting die telefoon volgens mij.

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik kreeg toch echt de melding van 'Its permitted to use lethal force' (ofzo iets dan)? :? En Soth roept inderdaad 'There are visitors here' (ofzo) maar er komt maar een bewaker op me af. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...