bjorn13 Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik moet dringend een oplossing weten! Ik heb een virus op me PC .. De naam: C:\WINDOWS\SYSTEM32\BRSS01A.EXE Is the Trojan horse TR/Dldr.Anony.A Het komt om de +/- 20 sec! En dan doet me virus scanner 2 keer de melding met die naam.. Maar ik duw dan op DELETE FILE, maar het virus blijft maar komen..!!!! Please weten jullie een goede oplossing??? Al vast heel erg bedankt! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Sommige bestandsnamen kunnen via een virusscanner niet verwijderd worden of in quarantaine geplaatst worden. Kun je niet gewoon handmatig naar de locatie van het bestand gaan en hem dan daar weghalen? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 THNX! Maar nu heb ik weer een probleem! Als ik het bestand wil delete dan zegt hij dit (zie afbeelding) Weet iemand hoe ik dit kan afzeten of iemand dat ik dat bestand kan deleten? Alvast bedankt. Reageren
Wesley Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Meestal ga ik de programma een andere naam geven. Vaak kan ik het wel verwijderen. Het kan ook wezen dat je die programma nu in gebruik hebt. Wesley_GTA Reageren
bjorn13 Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Ik heb het al gevonden. Maar nu weer een vraag zou ik dat bestand mogen delete uit taakbeheer? Bewerkt: 12 december 2005 door bjorn13 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Start even je PC opnieuw op en sluit na het opnieuw opstarten alles af wat je niet strict genomen nodig hebt. Dus: geen MSN, geen Bearshare, geen Internet, geen GTA-forum, niets. Het liefst ook even geen virusscan, spywareremoval-software. Afijn: je snapt het. Probeer dan nu het bestand te verwijderen. De methode van Wesley GTA werkt op zich wel, maar als het bestandje echt in gebruik is kan je hem ook niet van naam veranderen. Probeer het nu nog eens, wellicht is het nog een restant van een eerdere actie... Tuurlijk mag dat verwijderd worden uit taakbeheer. In principe mag je daar alles verwijderen....(maar dan doet natuurlijk uiteindelijk windows het niet meer) Edit2: volgens mijn bescheiden mening heeft dat bestandje iets te maken met een printer....kan dat? Bewerkt: 12 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
bjorn13 Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Heel er bedankt gta-sheep! Hij is weg. Nou nog een vraag , Weet iemand een goede virus scanner? Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik gebruik nortan anti virus volgens mij is dat wel goed! Er zijn ook gratis virusscanners op internet te vinden! Je kan ook nog hitman pro opzoeken dat is voor spyware enz! Dat is heel handig, als je veel rotzooi op je pc hebt! Reageren
bjorn13 Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik gebruik nortan anti virus volgens mij is dat wel goed!Er zijn ook gratis virusscanners op internet te vinden! Je kan ook nog hitman pro opzoeken dat is voor spyware enz! Dat is heel handig, als je veel rotzooi op je pc hebt! Die norton heb ik liever niet.. Weet iemand misschien een goede virus scanner? Reageren
Wesley Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Heel er bedankt gta-sheep! Hij is weg. Nou nog een vraag , Weet iemand een goede virus scanner? Ik gebruik Norton Antivirus. Als het goed is heb je daar ook een trail versie van. Reageren
Velaro Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Antivir,zoek maar op google je hebt een versie waarvoor je moet betalen en een gratis versie Reageren
bjorn13 Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Antivir,zoek maar op google je hebt een versie waarvoor je moet betalen en een gratis versie Die heb ik al op me PC. Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik heb McAfee... Goeie virusscanner, daarnaast heb ik Hitman Pro voor de spyware. Hitman laat ik veel vaker draaien! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Anders gebruik ZoneAlarm. Die heb ik zelf ook en ik heb nooit problemen gehad. Op onze andere computers staat deze virusscanner ook. Reageren
Jowx Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Ik heb A-vast, en tot nu toe werkt het perfect! En ik heb ZoneAlarm als Firewall Bewerkt: 12 december 2005 door jowx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.