Jump to content

VIRUS!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap niet helemaal goed wat mensen tegen Norton Antvirus hebben. Draai de geregistreerde versie nu al jaren en heb nog nooit (en dus echt nog nooit) last gehad van een virus. En terwijl de hele wereld bezweek een aantal jaar geleden aan het 'I Love You' virus meldde Norton me gewoon keurig dat ie binnenkwam via de mail en verwijderde hem voor me. Ook systeemtechnisch geen punt. Het kost 1% processorsnelheid om Norton te laten meedraaien en iedere vrijdagnacht om 03.00 uur haalt ie zijn updates en scant mijn systeem. Heb geen aandelen in de firma Symantec, maar ik vind hem prima!

En ik maak even van de gelegenheid gebruik om een paar snelle blije buitelingen te maken van plezier want ik zie ineens links 600 staan...wordt nog weleens wat

Bewerkt: door GTA-Sheep

Je kunt ook Adware gebruiken, daar verwijder je alle spyware mee. Ik gebruik zelf McAfee en firewall, hij doet het pervect pakt alles, heeft hij een Trojan gevonden dan verwijderd hij hem automatisch. Eens per maand geef hij aan wat er allemaal verwijderd en hoeveel blockers heeft tegengehouden, en dat je je PC wil virusscanen.

Ik ben er heel tevreden over. Ruurd31.. :*D

*Edit: Waarschijnlijk heb je Antispam Schaap? Mijn vader heefd die ook, die haalt gewoon virrusen uit zijn Postvak In.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

de beste is nog altijd: tend micro pc cillen (is niet gratis) maar die is wel uitgeroepen tot de beste virus skaner van t jaar :D:D

Geplaatst:

Ik draai op Panda Titanium antivirus 2006 betaalde versie elke dag min. 2 updates

elke virus weet ie te verwijderen en zo niet verplaats of hernoemd ie em

antivirus+firewall+internet securety+inbellers+antispyware+hackersblocker

aanrader!

Juist, GTA-Sheep heeft hier gelijk. Ik heb ook Norton AntiVirus en het werkt prima!

Ik heb:

Norton AntiVirus, Norton Security Center

AntiVirus:

Symantec AntiVirus Corporate Edition

Anti Spyware:

Hitman Pro

Overige:

Scol

Werkt allemaal prima!

Juice

PS: Hier heb je nog wat AntiVirus Programma's:

Norton AntiVirus

Scol

Hitman Pro

Symantec AntiVirus

Blaster

Sasser

Spy Bot

Ad-Aware

ZoneAlarm

McAfee

Bewerkt: door Juice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...