GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Ik snap niet helemaal goed wat mensen tegen Norton Antvirus hebben. Draai de geregistreerde versie nu al jaren en heb nog nooit (en dus echt nog nooit) last gehad van een virus. En terwijl de hele wereld bezweek een aantal jaar geleden aan het 'I Love You' virus meldde Norton me gewoon keurig dat ie binnenkwam via de mail en verwijderde hem voor me. Ook systeemtechnisch geen punt. Het kost 1% processorsnelheid om Norton te laten meedraaien en iedere vrijdagnacht om 03.00 uur haalt ie zijn updates en scant mijn systeem. Heb geen aandelen in de firma Symantec, maar ik vind hem prima! En ik maak even van de gelegenheid gebruik om een paar snelle blije buitelingen te maken van plezier want ik zie ineens links 600 staan...wordt nog weleens wat Bewerkt: 12 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Je kunt ook Adware gebruiken, daar verwijder je alle spyware mee. Ik gebruik zelf McAfee en firewall, hij doet het pervect pakt alles, heeft hij een Trojan gevonden dan verwijderd hij hem automatisch. Eens per maand geef hij aan wat er allemaal verwijderd en hoeveel blockers heeft tegengehouden, en dat je je PC wil virusscanen. Ik ben er heel tevreden over. Ruurd31.. *Edit: Waarschijnlijk heb je Antispam Schaap? Mijn vader heefd die ook, die haalt gewoon virrusen uit zijn Postvak In. Bewerkt: 12 december 2005 door Ruurd31 Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 de beste is nog altijd: tend micro pc cillen (is niet gratis) maar die is wel uitgeroepen tot de beste virus skaner van t jaar :D Reageren
Kraay Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik heb McAfee Internet securty. virusscan+firewall+Privacy service+spamkiller+antispyware . Werkt perfect . Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik draai op Panda Titanium antivirus 2006 betaalde versie elke dag min. 2 updates elke virus weet ie te verwijderen en zo niet verplaats of hernoemd ie em antivirus+firewall+internet securety+inbellers+antispyware+hackersblocker aanrader! Reageren
Juice Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Juist, GTA-Sheep heeft hier gelijk. Ik heb ook Norton AntiVirus en het werkt prima! Ik heb: Norton AntiVirus, Norton Security Center AntiVirus: Symantec AntiVirus Corporate Edition Anti Spyware: Hitman Pro Overige: Scol Werkt allemaal prima! Juice PS: Hier heb je nog wat AntiVirus Programma's: Norton AntiVirus Scol Hitman Pro Symantec AntiVirus Blaster Sasser Spy Bot Ad-Aware ZoneAlarm McAfee Bewerkt: 12 december 2005 door Juice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.