NiPer Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Weet iemand heel toevallig miss of je een save game op de een of andere manier trug ken hale???? khad ff nieuwe game opgestart, en voor de eerste keer gesaved, maa per ongeluk over me save game van 90 % gesaved!!! zou iemand miss iets weten hoe je deze weer trug ken hale????? Bewerkt: 12 december 2005 door NiPer Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Volgens mij kan je deze niet terughalen. Ik ben bang dat je opnieuw zult moeten beginnen. Misschien een handige tip voor de volgende keer: Ik heb altijd een dubbele savegame, zodat als ik of 1 van m'n broers per ongeluk over de mijne savet, ik gewoon verder kan. Veel succes! NandroDavids Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Inderaad, je kan hem niet meer terug halen! Je kan een nieuwe downloaden of weer overnieuwe beginnen! Netzoals als NandroDavids zegt je kan beter 2 keer saven doe ik ook altijd! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 En om het antwoord van NandroDavids nog even extra aandacht te geven: eens in de zoveel tijd maak ik gewoon een kopie van de save-game waar ik mee bezig ben en zet die heel ergens anders neer (het maakt niet uit waar, als het maar niet in dezelfde map is). Als je er nu overheen saved heb je altijd nog een kopie. Paar missies opnieuw doen en je bent weer back in business. Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) je moet hem ook niet op een andere saven :S slim hoor je kan hem beter gewoon backup en dan kan je er zo overheen :S suc6 met je savegames] [GIO] Bewerkt: 16 december 2005 door Giovanni_bono Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ik weet niet hoor maar je hebt programs die verwijderde of overschreven files kunnen terughalen. Reageren
Ikkes Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Die bestaan volgens mij niet voor San Andreas..... Maar nogmaals af en toe een backup-je maken....En eventueel twee maal saven want dan heb je er altijd nog één over Veel succes ermee, Ikkes Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Neenee, Ik bedoel gewoon voor je harde schijf. Save games worden op harde schijf geschreven en door over te schrijven gaat het dus weg. Ik zal eventjes eens zoeken naar zon programma (toevallig juist zon test in mn maandelijks PC-blad) Edit: Je kan zon programmatje downloaden op http://www.pcinspector.de Bewerkt: 16 december 2005 door gtathomas Reageren
NiPer Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Neenee,Ik bedoel gewoon voor je harde schijf. Save games worden op harde schijf geschreven en door over te schrijven gaat het dus weg. Ik zal eventjes eens zoeken naar zon programma (toevallig juist zon test in mn maandelijks PC-blad) Edit: Je kan zon programmatje downloaden op http://www.pcinspector.de Hmm, kan je die nu nog terug halen dan? want inmiddels is het alweer een tijdje geleden... dus ben ik wel beniewd of dat het nog steeds terug te halen valt.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.