Thabit Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik krijg steeds de onderstaande error. Ik heb ook al een andere geprobeerd maar dat wil ook niet. Ik heb de game paths ook al gereset. MTA ook nog 3 x opnieuw geinstalleerd. Reageren
RTS Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Zekerweten dat je MTA in de goede map hebt geinstalleerd? Bij jou dus F:\Vice City\ Reageren
Thabit Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City. Maar raar dat dat niet op de screen staat. Ik heb wel die map geselecteerd! Ik zal het voor de zekerheid nog een keertje doen. Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ik heb dat probleem ook gehad. Ik zou gewoon eens proberen GTA:VC opnieuw te instaleren en dan deed die het terug bij mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.