Freestyle Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Weet iemand waarmee je OGG-Bestanden mee moet openen? Het is "waarschijnlijk" een muziek bestand. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Ha die Freestyle, daar heb je gelijk in, het is inderdaad een muziekbestand. Je kan ze openen met onder andere de nieuwste versie van Winamp. Klik hier even onder en je vind er alles over. De diverse spelers staan rechtsboven. Succes <<< De Ogg-pagina >>> Bewerkt: 12 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
Freestyle Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Dankjewel Sheep , alleen weet je soms ook hoe je het in MP3 kan converteren, of is dat illegaal? :$ Bewerkt: 13 december 2005 door Freestyle Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Die decoders staan aan de rechterkant bijna onderaan. Ik heb er even eentje geprobeert, deze: FreeRip MP3 en die doet het prima. CD's naar MP3 of Ogg en van MP3 naar Ogg en andersom. Is dat illigaal? Ik heb geen idee. Als het je eigen CD is die je "ript" niet. En wat je er verder mee doet is niet mijn zaak. Het programma zelf is 100% legaal, dus no problemo. Reageren
Freestyle Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Oke weer bedankt, ik ben er ook achter gekomen dat MP3 Producer een goed programma hiervoor is. Je kunt muziek converteren van Mp3 naar Wmv, maakt niet uit . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.