~> GizmO <~ Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik was een beetje aan het kloten met tech brushes en rendertje en dit kwam er uit. Kunnen jullie miss wat tips geven om hem echt nog net iets mooier te laten worden. Raten mag ook GizmO Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik vind het mooi, maar jammer dat de render ook in de zelfde kleur is dan de background. anyway 8/10. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Tjonge wel eens van inblending gehoord dat is de juistemanier van inblenden met kleurtje. Je kan het ook zonder doen maar staat denk niet zo mooi met die render. Ik zou toch zeggen de text heeft nog wat werk nodig maar ik vind hem vet. 8,9/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Dat de hele sig groen is, vind ik niet mooi! Gebruik verschillende kleuren. Verder is hij wel goed. Een 7.02 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Zoals eerder gezegd, ik heb er geen verstand van maar ik heb er wel een mening over.. Misschien is het mooier als die robot zilver was, of grijs, nouja zilverkleurig jeweetwel... Maar ik vindt hem nu ook zeker mooi 8/10 Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Misschien een beetje te druk? Haal een paar Tech Brushes weg, het is een beetje te druk.. Ga naar Layer -> Adjustments Layer -> Levels ( of Curves ) en klooi wat met de settings, het ziet er een beetje "duf" uit. Misschien een kleurtje meer bijvoegen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.