jaah90 Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Wie weet er, nu je hem hebt uitgespeeld nog leuke dingen in SA? dus misschien een deur opblazen? dealen? gewoon,wat je wel eens doet als je geen missies doet. dank u Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Heb je San Andreas 100% uitgespeeld? Een deur opblazen kan niet, alleen tijdens de missie van Cathelina. Je zou mee kunnen doen aan de "San Andreas Foto Contest III", dan moet je een mooie foto maken en insturen (meer informatie vind je hier). Je kunt in SA:Media kun je foto's en filmpjes inzenden die je gemaakt hebt, je foto's en filmpjes worden dan becijfert door onze leden. Alle side-missies kun je doen, politie brandweer ect. Inport/Export is niet echt een missie, maar je moet gewoon auto's verzamelen. Als je de storeline hebt uitgespeeld kun je ook alle gebieden van Ballas/Vagos in Los Santos innemen. Veel succes, Ruurd31.. Reageren
Wesley Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Alle side-missies kun je doen, politie brandweer ect. Inport/Export is niet echt een missie, maar je moet gewoon auto's verzamelen. Als je de storeline hebt uitgespeeld kun je ook alle gebieden van Ballas/Vagos in Los Santos innemen. Zoals Ruurd31 het zegt. Je kunt nog Politie/Brandweer/Ambulance missies doen. Of je zoekt een helikopter( Als beste kun je eenHunter nemen.) En gaat daar een aantal missies mee doen! ( Het kan erg leuk zijn ). Of je kan met de Freight missies doen!! Wesley_GTA Bewerkt: 13 december 2005 door Wesley_GTA Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Alle side-missies kun je doen, politie brandweer ect. Inport/Export is niet echt een missie, maar je moet gewoon auto's verzamelen. Als je de storeline hebt uitgespeeld kun je ook alle gebieden van Ballas/Vagos in Los Santos innemen. Zoals Ruurd31 het zegt. Je kunt nog Politie/Brandweer/Ambulance missies doen. Of je zoekt een helikopter( Als beste kun je eenHunter nemen.) En gaat daar een aantal missies mee doen! ( Het kan erg leuk zijn ). Of je kan met de Freight missies doen!! Wesley_GTA hoe kom je eigenlijk in een trein? en waar kan je die missies doen? Ik race meestal rond. Of je kan die parkeer job doen. Reageren
abiboe Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) wat ik doe nu ik op 100% zit: lekker cruisen door de desert/platteland stuntvliegen met rustler/hydra easter eggs zoeken overnieuw beginnen Bewerkt: 13 december 2005 door abiboe Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Er zijn verschillende topics over wat je kunt doen na de hoofdmissies. Deze bijvoorbeeld. Je kunt ook hier kun je wat vinden. Reageren
quinton Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 ik ga vaak opzoek naar easter eggs en glitches. en ik kijk soms naar of alle dingen kloppen over dingen die ze schrijven op dit forum. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Rondcruisen,mensen vermoorden,rondvliegen met een straaljagere of ander vliegtuig.Er zijn nog zoveel leuke dingen te doen (tenminste dat vind ik) je kan natuurlijk ook poolen,basketballen of 1 van de computerspellen spelen. Genoeg te doen volgens mij. Reageren
SanFierro Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Zorgen dat je 6 sterren krijgt en dan met de Hydra dogfights doen tegen de andere straaljagers.... Reageren
Mark B. Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Zorgen dat je 6 sterren krijgt en dan met de Hydra dogfights doen tegen de andere straaljagers.... Dat doe ik ook weleens, alleen dan zie die Straaljagers op een gegeven moment niet meer Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 wat ik ook welleens doe is echt een soort extreme sports. zoals base jumpen en dan zo laat mogelijk je parachute open doen. of achterop een goederentrein gaan staan, en dan op de grote brug bij San Fierro (Kincaid Bridge) eraf springen en dan een heel eind naar beneden in het water vallen. of extreem stuntvliegen. bijvoorbeeld tussen de torens van de Gant Bridge door met een Hydra, of met een AT-400 op z'n kop onder de Gant Bridge door. -> heb ik dus een keer gedaan zonder neer te storten. en zo kun je natuurlijk nog veel meer leuke dingen doen! Reageren
ballas Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 gewoon rondlopen in de gangbuurten en knallen op alles dat beweegt Reageren
Fireman Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Of je gaat de hidden interiors ontdekken vond ik heel interesant om te doen (ben vast de enigste) dan ga je bij de gym schiet je die gastjes neer pak je jetpack en vlieg je omhoog hier staat een veel betere uitleg maar wel in het engels: http://www.gtacentral.com/carpetdweller/hiddeninnis.html - Door carpetdweller. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.