tommy 89 Geplaatst: 9 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2004 ik heb een programma waar je een auto helemaal kunt opvoeren. je kan heel veel dingen aan veranderen zoals bv: -welke benzinde soort -snelheid voertuig tot 500 km/h -abs remmen van maken en nog veel meer.... maar ik weet niet hoe ik het aan jullie kunt sturen!!! ik hoop snel een reactie!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 10 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2004 -Hoe heet het programma? - en waar kun je het downloaden Dan kan GTAgames toestemming vragen of het programma ook op hun site mag staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorp Geplaatst: 10 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2004 welke benzinde soort? wat heb je daaraan! abs remmen van maken? remmen zijn remmen ik denk dat je het verzint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2004 Nee, ik begrijp hem dat progje heb ik nog ergens het is een carstat editor. Daar kan je instellen dingen zoals: - snelheid - benzine / diesel (motor geluid en snelheid van optrekken) - ABS (dan rem je beter) Ik ga hem effe zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 10 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2004 ow die wilk wel hebbe. Heb iemand ook een mod datje benzine moet tanken??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 11 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2004 ow die wilk wel hebbe. Heb iemand ook een mod datje benzine moet tanken??? IK heb er volgens mij een op www.gta3mods.de gezien, is er ook ergens een mod zodat je kun zien hoe snel je standaart gaat :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 12 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2004 Die mod zou ik ook wel eens willen proberen (PS.: wat is die mod waarmee je je snelheid kan zien?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Die mod lijkt me ook wel cool ... die snelheid krijg je cker door een "speedometer" te downloaden... :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2004 Yo vette geile dildo, zou ik wel eens wille proberen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2004 I heb het over die carstat editor hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2004 Yo vette geile dildo, zou ik wel eens wille proberen wa bedoel je daar precies mee? een mod dat je dat heb>> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2004 De carstat editor is nu te downloaden op GTAgames.nl! Directe URL: http://www.gtagames.nl/downloads/pafiledb....tion=file&id=55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2004 Is er ook 1 voor vc? Of werkt de deze ook voor vice city? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2004 Ik heb carstar nu alleen ksnap nie hoe het werkt welk bestandje moet ik eigenlijk downloaden voor carstat zodat ik het kan aan passen, niet iedere auto staat in de models map :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2004 Je kan hiermee de volgende bestanden bewerken: Handling.cfg, Default.ide en Carcols.dat Die zijn te vinden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\data Dan kan je die bestanden bewerken en weer opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.