Robienske Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 (bewerkt) Kijk eens wat ik toevallig ontdekte op het internet Bewerkt: 19 augustus 2004 door robienske Reageren
Joriz Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Das gewoon een straatnaam bord. Die kom je denk wel vaker tegen in california. Je hebt er de San Andreas breuk omdat 2 platen daar tegen elkaar aanliggen. Er zijn daar vaak aardbevingen dus ik denk dat je er in GTA ook wel last van zal hebben. Reageren
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 relaxt! dan moet je gaan schuilen Reageren
Q Dude Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Das gewoon een straatnaam bord.Die kom je denk wel vaker tegen in california. Je hebt er de San Andreas breuk omdat 2 platen daar tegen elkaar aanliggen. Er zijn daar vaak aardbevingen dus ik denk dat je er in GTA ook wel last van zal hebben. heb volgens mij ergens gelezen dat het idd waar is dat er aarbevingen voor gaan komen in SA Reageren
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 dat zou ik stom vinden man en dan duurt zeker weer eeuwen voordat het weer is opgebouwt Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 dat zou ik stom vinden man en dan duurt zeker weer eeuwen voordat het weer is opgebouwt wel weer erg realistisch Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Game-magazine's zijden ook dat je huisen plat kon branden... Dus laat staan dat er aardbevingen komen Reageren
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 ik weet niet hoor maar ik al minstens 300 uur in het spel zitten, heb m uitgespeeld en zit tegen de 90% aan. Ik heb nog geen aardbeving gezien. en buiten de missies heb ik ook nig geen huizen plat kunnen branden. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 nou ik heb nog nooit last gehad van aardbevingen en heb nog niks zien in storten Maar er was toch jaren geleden een aardbeving geweest en de laatste tijd niet meer Reageren
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 nou ik heb nog nooit last gehad van aardbevingen en heb nog niks zien in stortenMaar er was toch jaren geleden een aardbeving geweest en de laatste tijd niet meer dit speelt zich ook jaren geleden af (12 jaar ofzo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.