gta mega fan Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 weet er iemand waar de slamvan geparkeerd staat of waar ik hem kan vinden rijdend Reageren
Wesley Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 De Slamvan rijd meestal op de weg The Strip. Meestal staat hij Tijdens de export bij de sexshop in los santos. Vlak bij de luchthaven!! Succes. Wesley_GTA Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Kijk gewoon in de Walkouth zoek bij auto's en dan de slamvan je krijgt vanzelf wel een kaartje suc6 met zoeken verder GIO Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Dat zou ik ook doen, maar hij is lastig te vinden! heel lastig! Reageren
gta mega fan Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 ja oke maar als ik naar de walktrouws ga krijg ik een kaartje met helemaal niks geen puntje waar die geparkeerd staat greetzzz gta mega fan Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 De slamvan staat nergens geparkeerd, alleen als je hem moet hebben voor de import/export, dan staat de slamvan bij de sexshop in Los Santos, verder rijdt hij ook nog veel op The Strip in Las Venturas. Succes met zoeken Reageren
Wesley Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 @General Lee, Je hoeft niet te herhalen wat ik zeg hoor. Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Neen, ik weet een plek waar hij altijd rijd. Daar rijden veel moeilijke auto's zoals de Cheetah, Hustler enz.. In San Fierro vlak voor de Rode Brug. Bij het huis van Michelle je vriendin ga daar staan en na een tijd zie je hem wel. Veel zoekplezier ... Reageren
ballas Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ik weet waar hij staat. hij stond een keer bij 1 van de huizen in de straat van die ene vriendin die je kan halen bij een missie in las venturas! Reageren
maarte41 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Daar staat hij niet altijd, soms staan er ook motors of jeeps. Maar in die buurt vind je hem wel geregeld terug. Bewerkt: 19 december 2005 door maarte41 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.