Silverwing Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Heb dit altijd al één van me mooiste sigs gevonden, deze heb ik een hele tijd geleden gemaakt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Die ziet er inderdaad goed uit! pluspunten + Leuke en goede achtergrond. minpunten - Die rode/oranje wang is niet zo mooi. Een 7.8 voor jou! Reageren
Jowx Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Dit is idd je beste sig, achtergrond en render passen mooi bij elkaar en de tekst maakt het af.! 10/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Die ziet er inderdaad goed uit! pluspunten + Leuke en goede achtergrond. minpunten - Die rode/oranje wang is niet zo mooi. Een 7.8 voor jou! Geef je ook nog wel eens een hoger cijfer dan een 7 of 7,1;7,2;7,3;7,4;7,5;7,6;7,7;7,8;7,9? Doe eens wat hoger en niet telkens met een 7. Ik vind hem erg goed gelukt goede kleuren en met de wang is niks mis. Ok vind ik de kleuren goed passend. En ook de tekst is mooi. 8,8/10 Reageren
Eli R Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Geef je ook nog wel eens een hoger cijfer dan een 7 of 7,1;7,2;7,3;7,4;7,5;7,6;7,7;7,8;7,9?Doe eens wat hoger en niet telkens met een 7. Wat de fuck maakt jou dat uit, als dat zijn mening is moet je er niet tegen ingaan. Ik vind hem lelijk 6/10 Bewerkt: 13 december 2005 door ali_r Reageren
Jowx Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Ik vind hem lelijk 6/10 Wat heeft Silverwing daar aan? Niks dus, vertel wat je er lelijk aan vindt en wat er aan verbeterd kan worden. Dan help je hem om een betere sig te maken. RatenHierbij wil even melden dat raten dit keer op een leuke manier moet gebeuren. Rate je iemands design vertel er dan wat bij, probeer die gene tips te geven of misschien hoeft het helemaal niet, maar vertel wat meer bij het raten van iemands design. Hier laat ik een 2 voorbeelden zien hoe het moet en hoe niet. Goede voorbeeld: Klaas dat ziet er prachtig uit! Vooral die warme kleuren die je om het mannetje heen hebt gedaan. Zelf vind ik de render wel iets te hoekig en mag je het wat meer inblenden. De tekst vind ik wel erg leuk gedaan het past ook goed bij de achtergrond. Ik mis alleen nog een border, maar dat kun je altijd nog maken. Ik geef jou een 8,5 voor je signature. Slechte voorbeeld: Ziet er leuk uit een 7 krijg je. Wat ik dus bedoel meer inhoud in je post als je iemands design gaat raten. Dat is ook erg leuk om te lezen voor die gene die het laat raten. Lees ook de Graphics Showroom Regels Bewerkt: 13 december 2005 door jowx Reageren
Upstream Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Ik vind hem lelijk 6/10 Heb je daar ook nog een reden voor ofzo, of vind je dat gewoon? Ziet er keurig uit, niet te veel of te weinig. Goede achtergrond, mooi kleur gebruik. Persoonlijk iets te onduidelijk tekst, maar dat valt nog wel mee. Heel zonde van die oranje wang inderdaad. Volgens mij is dat er later met paint op gezet? 8,2/10 Bewerkt: 13 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Eli R Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Ik heb geen onderbouwende reden om hem zo te raten, Ik vind het geheel niet mooi, met een andere render misschien wel, maar zo vind ik em leliijk, dus 6/10 Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 @DWT: Ik zie het zelf nu pas van die wang, het is niet met paint gedaan, maar een beetje te hoog contrast gedaan op die plek. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Mooi man! -Punt. die wang +Punt. Mooie kleuren.. Mooi gebrushed! 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.