Jump to content

Gangleden die foto's voor je maken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb laast een keer gehad dat een ganglid een foto voor je kan maken met een fototoestel, maar als je als je het wil cancelen, dan ben je fototoestel kwijt :duh:

ik heb geprobeerd dit te zoeken met de zoekfunctie, maar ik had niks gevonden.

PS: ik hoop dat er niemand een topic maakte over dit, want dan wordt ik weet terrechtgewezen :puh:

EDIT: Je kan het doen als je vlak voor een ganglid gaat staan en je fototoestel pakt

Bewerkt: door eXperion
Geplaatst:

het was al bekend, maar dat je fototoestel kwijt raakt als je cancelt wist ik nog niet. dat is weer zo'n glitch :-(

Geplaatst:

Ik zit met belangstelling dit onderwerp te lezen en ga ervan uit dat de enige reden is dat je een gangmember een foto laat maken tot doel heeft Carl op de foto te krijgen. Denk ik. Dan wellicht een tip: ga naar het options menu in het spel en kies daar display setup. Zet radar mode op off en hud mode op off en ga weer terug naar het spel. Voila, geen radarschermpje meer en geen statistieken meer bovenaan. Nu kun je met printscreen naar hartelust foto's maken van de omgeving én van Carl en die plakken in Paint. Je kan niet inzoomen alleen, da's waar maar het is een redelijk alternatief. :Y

Geplaatst:
:N

EDIT: Je kan het doen als je vlak voor een ganglid gaat staan en je fototoestel pakt

lukt me niet

je moet ook eerst je ganglid rekuuteeren (ik kan het niet spellen)

ik was vergeten dat te vertellen _O_

Geplaatst:

Ik heb Precies het zelfde :?

dat ze hem houden maar.. niet altijd meestal krijg je hem terug Miss.. Bug

Dit woord hier niet thuis Bij De Glitch en bugs topic ;)

GIO

Geplaatst:
FF vraagje waarom zou je het cancelen?

Als je foto bijvoorbeeld mislukt, dan hoef je hem natuurlijk niet te nemen... Ook als je nog weinig foto's hebt, is het natuurlijk zonde om er een te verspillen, maar dit zal niet zo snel gebeuren, omdat er op veel verschillende plaatsen fototoestellen te vinden zijn ;)

Geplaatst:

Dit heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.

Het is wel eens zo geweest dat ik niet mijn toestel kwijt was maar mijn pistool.

moe je kunne he. :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...