Hunter Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Hallo mensen ik ben van plan m een nieuw voertuig te maken voor GTA SA, maar ik heb helaas inspiratie gebrek... Nu zou ik graag willen weten wat voor iets jullie er in willen hebben Ik heb de voorkeur om links in jullie posts te kunnen vinden die naar bleuprints leiden Het idee wat ik het leukste vind zal ik gaan maken, een paar ideeën van mij zijn: een f 18 Hornet Hier plaatje een f22 raptor hier plaatje en een t72 tank hier plaatje Ik kies een idee op 25 december Greetz Hunter Bewerkt: 13 december 2005 door Hunter Reageren
bigG Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 http://www.seriouswheels.com/pics-2004/200...o-1600x1200.jpg Deze is leuk, TVR Sagaris. Bleuprint is in ieder geval niet op Suurland te vinden, ik zoek nog even verder. Reageren
Hunter Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) http://www.seriouswheels.com/pics-2004/200...o-1600x1200.jpgDeze is leuk, TVR Sagaris. Bleuprint is in ieder geval niet op Suurland te vinden, ik zoek nog even verder. leipe bak hoor ik moet er alleen bleuprints van hebben, maar als suurland ze niet heeft, weet iki verder niet waar ze ze wel hebben, dus... wie weet nog wat sites (onnovanbraam.com is geen goede site meer, door veranderingen) ik heb trouwens nog een idee, nm de MIL MI 24 Hind (check google) Bewerkt: 13 december 2005 door Hunter Reageren
donkie Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 heej ik heb nog een idee voor un auto... een donkervoort D8 wide track klik hier voor een plaatje ik zou er zelf graag een maken maar ik weet niet welk programma ik daarvoor mot gebruike ik heb geen idee waar je er bleuprints van kan vinden ik heb ook nog un vraagje.... met welk programma kan je die auto's veranderen?¿ ik er al naar gezocht maar ik kan nergens iets vinden groete donkie Reageren
TommieguN Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Nou ik denk dat je het niet kan. Waarom? Je hebt wel referentieplaatjes, maar je hebt er geen kont aan als je niet kan modelleren. En nee dat leer je niet een twee drie, er komt veel bij kijken. Reageren
donkie Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 wiej zegt da ik niet kan modelleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.