Froop Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 V1 V2 Comments? En kunnen jullie zeggen welke het beste is? Reageren
bigG Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Ik heb er niet veel op aan te merken, behalve dat ik niet van deze stijl hou. Maar ik zou zelf de tweede nemen, de eerste ziet er gewoon niet mooi uit doordat de achtergrond weggegumt is. Reageren
Froop Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Ik heb er niet veel op aan te merken, behalve dat ik niet van deze stijl hou.Maar ik zou zelf de tweede nemen, de eerste ziet er gewoon niet mooi uit doordat de achtergrond weggegumt is. Er is niks weggegumt. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 1e is de beste ik vind hem het mooist, en de achtergrond is ja hoe zeg je dat goed ingeblend met het zwarte? Kvind de tekst ook erg goed. De eerste is me keus. Reageren
bigG Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 @Froop, ik bedoel het gene dat de achtergrond deels zwart is, ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Persoonlijk zou ik de 2e nemen. Alleen dan iets minder fel proberen te maken Want de 2e is lichterlijk fel. Maar erg mooi. Reageren
The Mafia Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Ik zou juist de 1ste nemen vind ik toch wat mooier want die border bij die 2de is niet mooi. Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Om eerlijk te zijn; je hebt al beter gemaakt.. Het mist gewoon iets, ik weet niet wat, het ziet er een beetje "duf" uit... Misschien kan je Layer -> New Adjustments Layer -> Gradient Map doen? En dan misschien ocapacity beetje verlagen, het kan een heel gek effect hebben wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.