Eli R Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) EDIT: Trouwens de eerste keer dat ik zo'n sig probeer te maken. EDIT2: Hier staat de aangepast nu ook: Bewerkt: 14 december 2005 door ali_r Reageren
Vincenzo Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 ik geef je een 7/10, omdat je tekst niet klopt: Eli R en ik vind de rond eromheen te dik Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Ik vind hem eng, maar dat zal ongetwijfeld het doel zijn van zowel jou als van het spel. Wel erg mooi gedaan vind ik met dat groene valk in het blauw. Een 8,5/10 van mij. En twee vraagjes: je naam is ali_r maar in de sig staat Eli_r? en onder je huidige sig staat Restecp. Is dat een schrijffout of heb ik de laatste ontwikkelingen in de jongerenwereld weer eens gemist? edit: hih, ja dus, weer wat gemist Bewerkt: 13 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 De render had je beter in de achtergrond kunnen doen en dan nog wat in blended en de hand er uit laten pop-upen. Kvind het van onder niet mooi, als je een dropshadow op je sig doet moet je hem ook op je render doen om een goed effect te krijgen. Wel netjes dat die hand er niet pixelachtig uit ziet. Misschien had je nog wat donkere kleuren kunnen doen voor een bijpassende kleur netals je render. De tekst had ik ook anders gedaan meer op je sig zelf. @ vincenzo: als je goed kijkt is het 1 pixel stroke. Reageren
Eli R Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Ah, jullie hebben niet firefox, ongetwijfeld dat je dan een heel andere mening zult hebben, dan zie je namenlijk niet het blauwige vak. De tekst, overigens, is wel goed, Alleen m'n nickname hier niet. En 'restecp!' is van Ali G in de house. Ik heb hem een beetje aangepast: Bewerkt: 14 december 2005 door ali_r Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Er leuk gedaan. Miss kan je de achtergrond kleur iets anders maken. En btw. je weet toch wel dat hij te groot is voor dit forum. In Kb's en in formaat. maarja verder mooi. Reageren
Eli R Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ja hoor, dat weet ik wel, daarom gebruik ik hem hier ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.