Jump to content

Domme vraag......

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Luigi's Club bestaat toch nog niet in Libery City Stories?

Pas in GTA III is Luigi's Club er toch?

In Libery City Stories is het toch zo'n hoeren dans ding?

Nou..., ik speelde gister (voor het eerst) LCS met een vriend en ik reed langs ''de nieuwe club'' maar het was gewoon Luigi's Club (snap je me nog).

Ik snap niet hoe dat nou kan...

GTA III:

ainsc7c6ss6fo.jpg

Liberty City Stories:

newmarketing15bu.jpg

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Ja, maar de club in GTA 3 is van Luigi.

Die in LCS is van JD O'Toole, hij sterft in het spel en volgens mij gaat dat gebouw dan naar Luigi

Geplaatst:

Eerst was het 'under new ownership' als je bepaalde missies voltooid hebt, vorderen de restauratie/ herinrichtingen tot het uiteindelijk af is en 'Luigi's club' wordt.

:cya:

Geplaatst:

Ja idd. :D Waarom is het nou een domme vraag? Je stelt een vraag toch als je het niet weet? I dont get it. :N

Geplaatst:

Liberty City Stories speelt zich namelijk een paar jaar vroeger af dan Gta 3.

Dus de club word van Luigi.

Oorspronkelijk is ze van die ''JD'', die dikke :puh die zie je zelfs in de trailer.

Geplaatst:

Na de missie 'made man' waar JD i.p.v. een echte man wordt die het gemaakt heeft, vermoord wordt lopen er in die buurt Leonies rond i.p.v. Sindacco's. (daar had je samen met Salvatore himself ook al tegen moeten vechten. Tegen de Sindacco's hé :puh: )

Geplaatst:
Na de missie 'made man' waar JD i.p.v. een echte man wordt die het gemaakt heeft, vermoord wordt lopen er in die buurt Leonies rond i.p.v. Sindacco's. (daar had je samen met Salvatore himself ook al tegen moeten vechten. Tegen de Sindacco's hé :puh: )

En zoals je weet in GTA 3 is Luigi zelf ook een Leone Maffia lid :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...