W3sl3y Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Luigi's Club bestaat toch nog niet in Libery City Stories? Pas in GTA III is Luigi's Club er toch? In Libery City Stories is het toch zo'n hoeren dans ding? Nou..., ik speelde gister (voor het eerst) LCS met een vriend en ik reed langs ''de nieuwe club'' maar het was gewoon Luigi's Club (snap je me nog). Ik snap niet hoe dat nou kan... GTA III: Liberty City Stories: Bewerkt: 14 december 2005 door Joriz Reageren
Samurai Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Ja, maar de club in GTA 3 is van Luigi. Die in LCS is van JD O'Toole, hij sterft in het spel en volgens mij gaat dat gebouw dan naar Luigi Reageren
VforV Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Eerst was het 'under new ownership' als je bepaalde missies voltooid hebt, vorderen de restauratie/ herinrichtingen tot het uiteindelijk af is en 'Luigi's club' wordt. Reageren
Samurai Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Ja juist, ik was dat ownership gedoe vergeten Reageren
W3sl3y Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ok, dus als ik het goed begrijp veranderd het gebouw in de loop van het spel... Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ja idd. Waarom is het nou een domme vraag? Je stelt een vraag toch als je het niet weet? I dont get it. Reageren
Samurai Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Hij denkt waarschijnlijk dat alleen hij het antwoord niet weet Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Liberty City Stories speelt zich namelijk een paar jaar vroeger af dan Gta 3. Dus de club word van Luigi. Oorspronkelijk is ze van die ''JD'', die dikke :puh die zie je zelfs in de trailer. Reageren
VforV Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Na de missie 'made man' waar JD i.p.v. een echte man wordt die het gemaakt heeft, vermoord wordt lopen er in die buurt Leonies rond i.p.v. Sindacco's. (daar had je samen met Salvatore himself ook al tegen moeten vechten. Tegen de Sindacco's hé ) Reageren
The Italian Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Na de missie 'made man' waar JD i.p.v. een echte man wordt die het gemaakt heeft, vermoord wordt lopen er in die buurt Leonies rond i.p.v. Sindacco's. (daar had je samen met Salvatore himself ook al tegen moeten vechten. Tegen de Sindacco's hé ) En zoals je weet in GTA 3 is Luigi zelf ook een Leone Maffia lid Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Hij is geen lid , hij is een onderbaas . Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 LCS speelt toch achter GTA3 af? Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Nee, 3 jaar ervoor... Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ook goed Het is wel een maf spel. Het was me nog niet eens opgevallen van die club. Reageren
VforV Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 En dat gebouw schuin over de club, dat ze aan het bouwen zijn, is dat dan de opera uit GTA III ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.