Jordyy Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 De vraag zegt denk ik genoeg Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Als je skills van een wapen helemaal vol zijn. Alle wapens kunnen niet 2 geweren hebben. Op WiKiGTA vind je wanneer je 2 wapens enzo kunt. Poor Skill: Dit ben je in het begin. Je kan eigenlijk nog niets bijzonders met je wapens. Gangster Skill: Als je al wat ervarender bent met de wapens, en je hebt al veel poppetjes neergehaald en andere ravage aangericht, krijg je een Gangster Skill. Je kan nu het wapen veel makkelijker hanteren. Hitman Skill: Na veel ervaring met je wapen, krijg je uiteindelijk Hitman Skill. Je kan bij de lichtere wapens nu lopend schieten en ook reload het wapen veel sneller. En last but not least: Van sommige wapens heb je er 2 tegelijk vast! Hier de link: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._Andreas_Wapens Op GTAGames.nl (klik) vind je een mod, dan kun je 2 wapens gelijk hebben. Terwijl het bij het echte spel niet kan. Edit: Hier nog even een lijstje, welke geweren dubbel kunnen bij 'Hitman' (zonder mod). - Pistol - Sawn-off Shotgun - Tec-9 - Micro-MP5 Veel succes, Ruurd31.. Bewerkt: 13 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 De vraag zegt denk ik genoeg Tip: Zet een auto in een garage. Schiet hem kapot. De deur zal zakken, en nadat hij weer opengaat is de auto weer heel. Schiet de auto weer kapot. En dit blijven herhalen. Het is even werk, maar het werkt. Je skills zullen per kapotte auto stijgen. Reageren
abiboe Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 het is handig om alle tags te verzamelen, dan spawnen de sawn-off shutgun en micro smg in je huis. als je dan een auto in je garage zet kan je binnen een kwartier allebij die wapens op hitman lvl hebben. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Nog een Tip: Je gaat eerst goed in de Shootingrange trainen, dan schiet je de eigenaar dood, ik krijg dan iets heel vaags, bij mijn Tec9 of Micro SMG, in de 2000 kogels, porbeer dit eens daarna: Ga je voor een Savehuis staan, en op mensen knallen, doe een body armor enzo aan, en ga voor een ontplofte auto staan, blijf nu knallen, en knallen, hierdood gaan je skills hevig omhoog. Als je dit zo een paar keer herhaald kom je er ook. Als het lukt wat ik als eerst zei, kost je het geen cent Veel Succes PS: Gunslinger ook een goeie manier Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Of gewoon de missie dat je gangs moet heroveren uistpelen, al mijn hitman skills heb ik daar gehaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.