Gianluca Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 soory maar alles wat jullie zeggen doe ik maar het werkt nog altijd niet!!! ik weet echt niet meer wt te doen hoor!! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 soory maar alles wat jullie zeggen doe ik maar het werkt nog altijd niet!!!ik weet echt niet meer wt te doen hoor!! Dit is nou al het derde topic dat je aanmaakt... Als er een melding komt waarin staat dat de savegame corrupted is, kun je er niets meer aan doen. Misschien heb je nog een savegame die niet veel van de beschadigde scheelt. Een andere oplossing is er denk ik niet... Gunslinger Reageren
eXperion Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik heb wel een tip voor de volgende keer: Save 2 keer als je bijv. een moeilijke missie heb gedaan, of als tussendoor. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Hallo Dit probleem heb ik ook gehad. Het beste wat je kunt doen is: 1. Je installeert SA op je pc 2. Je gaat naar start en duwt op afmelden. 3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar twee accounts, je eigen en het gast account. 4. Duw op Gast 5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi daarachter. 6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden! Je kunt ook een nieuw account maken, maar wat hierboven staat is veel gemakkelijker! Ik hoop dat je er wat aan hebt via die link kon je precies hetzelfde lezen! Bewerkt: 14 december 2005 door GTA GUY Reageren
Gianluca Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 ook al krijg ik de savegame's van een ander, dan staat er nog altijd dat ze corrupted zijn ! is er dan echt niets te doen ?? :?:? Reageren
Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Probeer San Andreas opnieuw te instaleren Reageren
Gianluca Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 heb ik al zeker 10x gedaan !! het werkt nog altijd niet Reageren
Wrieh Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik had dit probleem ook maar dankzij GTA GUY is het opgelost dankjewel GTA GUY Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.