abiboe Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) heel apart: als je in een boot door de ramen naar buiten kijkt, zie je geen water je kan dus gewoon onder water kijken. Handig als je oysters zoekt ik weet niet of het al bekend is, ik kon niets vinden in de zoekmachine EDIT: oops, daar is een topic voor. delete deze maar.. Bewerkt: 13 december 2005 door abiboe Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 heel apart:als je in een boot door de ramen naar buiten kijkt, zie je geen water je kan dus gewoon onder water kijken. Handig als je oysters zoekt ik weet niet of het al bekend is, ik kon niets vinden in de zoekmachine Dat is mij ook wel eens opgevallen. Dit is iets wat in het Glitches & Bugs topic kan. Goed gevonden. Het zijn toch de kleine dingen die het doen, niet? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Dat heb ik nog nooit geweten, is uitproberen, dus gewoon in een Reefer ofzo? Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Mij was dit ook al opgemerkt. Ook in LV als je bij pay een spray staat en je draait je beeld kan je ook door de muren heen kijken. Ik zoek even screenshot. Reageren
abiboe Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 kan iemand hier een screenshot van maken? heb zelf een xdoos dus dat gaat niet helemaal lukken.. Reageren
quinton Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Dat van die boot wist ik al, maar van die auto nie. goed gevonden. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) kan iemand hier een screenshot van maken?heb zelf een xdoos dus dat gaat niet helemaal lukken.. Ik plaats hem wel even, kun je vertellen wat voor boot het is? Ik ga er vanuit dat je de Reefer bedoeld? Ruurd31.. De beloofde foto: Ik weet niet of je hem wel goed kan zien, maar ik zag wel door het water heen . Bewerkt: 18 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Damos Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Goed gevonden is me nooit opgevallen goedzo Reageren
Shorty_D Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik weet niet wat voor versie jullie kids hebben maar bij mij geen problemen zoals dit.(zover je het een probleem kan noemen) Ik heb wel soms het probleem dat het geluid ineens wegvalt behalve de muziek. Maar dat is weer wat anders. Reageren
abiboe Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 het werkt in alle boten, maar het best in de reefer omdat je dan in de stuurhut kunt gaan staan en goed door de ramen kan kijken. Reageren
Lord of War Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 bedankt, abiboe ik heb nu alle oysters Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.