Chi Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Okee... Jullie hebben vast wel ideeën voor cheats in SA..post ze hier.. Cheats: Freeze Mode (alles staat stil behalve CJ) Code: welcometotheiceage Iedereen heeft zwakke wapens Code: everyoneisathugthesedays Iedereen heeft zware wapens Code: ohmygoditsworldwarthree Perfect Handling Code: colinmcraekissmyass Geen politieagenten Code: cuzits187onaundercovercop Altijd Dik Code: regularfastfoodcustomer Atijd "Buff" Code: toolazytoworkout Iedereen heeft een afro Code: hairdressersonstrike Big Head Mode Code: wastheresomethinginmyburger Iemand nog ideeën? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ja jointje roken: smokeweedeveryday Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Nog een paar: Perfect Robberies Code: thankyoustarkweather Trick: Op twee wielen rijden Code: watchmedotruecrime Health Code: ineverwatedthisforyou Zwaarste wapens Code: sayhellotomylittlefriend :lol: Basketbal: Altijd raak Code: meetmichaeljohnson One Hit Kill Code: withgreatpowercomesmuchdistress Ademen onder water Code: wedontneedaquaman Suicide Code: freshoutofair Speciale kleding 1: Pimp Code: whosyourdaddy Speciale kleding 2: Tupac bandana & broek Code: lovemydearmama Thuglife Tattoo Code: thehateugavelittleinfantsfuckseverybody Speciale Kleding: Ryder Code: straightouttacompton Speciale Kleding: Kendall Code: downasschick Speciale Kleding: CJ's Broertje Code: meetmyspouse Vervoerd worden Code: youbetterdrivebrother Politie aan jou kant Code: nicebadgeofficier Speciale Kleding: Tommy Vercetty Code: gotyourmoneysonny Speciale Kleding: BJ Smith Code: someonestolemyride Storm Code: aintnosunshinewhenyouregone Zonneschijn Code: ohhappydays Iemand nog ideeën? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 meer bloed bloodyblood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 geen honger meer stillmyhungerdude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 wordt Tommy Vercetti lookliketommy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 naakte meisjes nakedplease Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 goede conditie: runagorun Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 (bewerkt) ik speel niet met cheats geef mij maar die trainer van lith joe....jetpack-en auto spawn Bewerkt: 19 augustus 2004 door The Godfather Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 tja op het begin doe ik wel wat cheats om de wapens te testen... maar ik daarna ga ik geen cheats meer doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Ik ga helemaal geen cheats in het begin doen, dan hebt je die wapens al uitgevonden terwijl je normaal de lol hebt dat je ervoor moet werken en er naar uitkijkt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Ik ga helemaal geen cheats in het begin doen, dan hebt je die wapens al uitgevonden terwijl je normaal de lol hebt dat je ervoor moet werken en er naar uitkijkt! Ik sluit me hier volledig bij aan maar :angry: ik heb wel een ideetje: "Let love be your energie" Cj speelt voor P*I*M*P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Cheats uit 'NoLongerOwning' :lol: Oneindig Energie 'DeadIsNotForEyes' Meiden in je Auto 'ImaMofoPIMP' Snelle Auto FasterThenHilary Nieuw Kapsel MeAKABobMarley Zware Guns HeavyGunsAreTooHeavy Bloederiger BloodyMary Dikke CJ FoodIsWelcome Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 FasterThenHilary Hilary is toch al dood... tenminste in 1986 word hij doodgeschoten door een politie agent en SA speelt zich af in 1990.... dus mischien zal zijn zoon terugkeren of mischien andere familie zal wel leuk zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 FasterThenHilary Hilary is toch al dood... tenminste in 1986 word hij doodgeschoten door een politie agent en SA speelt zich af in 1990.... dus mischien zal zijn zoon terugkeren of mischien andere familie zal wel leuk zijn Oh.. Dat wist ik nog niet. :lol: Maar in de Missie: 'The Driver' moet je tegen Hilary racen. Vandaar... :rolleyes: Creatief he? :lol: Haha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts