The Mafia Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 1/10 ik weet niet wat je gedaan hebt maar het is niet mooi. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 1/10 ik weet niet wat je gedaan hebt maar het is niet mooi. Hij ziet er beter uit dan die jij hebt or. Minpunten: De tekst. De 2 kleuren. De tekst ''made by vincenzo'' vind ik te groot maak het gewoon ''vincenzo'' maar ja dat is mijn mening. Dat gastje wat beetje sneller gaat vind ik ook niet echt mooi. Ik mis een border. Pluspunten: Pixelstretch is wel leuk. De rechterkant is het mooist. In het midden goed in elkaar gestoken van beide achtergronden. Render is zelf ook wel goed. En de tekst is wel geinig. 6/10 Reageren
Vincenzo Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik heb de tekst veranderd Reageren
Achille Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik vind het niks.. En je hebt je oude letters weg geblurd ofzo want ik kan ze nog steeds zien. Maar dan wel vaag.. Ik snap het plaatje niet en de overgang tussen blauw en rood is niet rood. Veel Succes verder Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Hey, Ik vind het plaatje ook niet echt zo heel mooi! Rechts onderin is helemaal vaag geworden omdat je Made By hebt weg gehaald! (Had je beter kunnen laten staan) En ik vind die kerel die aan het rennen niet zo mooi omdat je hem te vaak hebt! Voor de rest ziet tie er wel grappig uit Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik vindhet nergens op lijken. Probeer eens tutorials !!!!. Bijv. die van froop. heel leer zaam. Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Ik vind die rennende man wel leuk bedacht, maar de rest ziet er niet goed uit. Ik denk dat je beter gewoon je nick er met een leuk lettertype groot in kan zetten. 6.5/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Ik heb de tekst veranderd Je bedoelt ik heb de tekst weggesmudged. Maarja tword alleen maar lelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.