Jump to content

Vliegtuig missie!


Robin2130

Recommended Posts

ik zit nu bij de missie dat ik met dat cessna vliegtuigje reclamefolders over de stad mot gooie maar die vliegtuig is irri om te besturen!!! kan dat ook met een joystick???

EDIT: ik ook met mijn lompe kop ik heb deze topic op de verkeerde plek gezet!!! :lol:

Bewerkt: door robin2130
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het moet met een Joystick maar het is helemaal niet zo moeilijk met de pijltjes als je denkt hoor, ik vond die missie eerst ook vet irri.

-Zorg gewoon dat je een grote tijd eerst volgas over het water blijft varen, dan rustig en recht ver van te voren op de ring afvliegt en nooit te scherpe bochten maakt (en let ook op je snelheid in verband met de benzine!), probeer anders eerst in die missie te oefenen met door de stad vliegen want er zitten soms vervelende bochten in de missie!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een kleremissie.

Om te beginnen kan je het best rechtuit varen, ('gas' en 'neus omhoog' ingedrukt) tot je gaat stijgen. Na wat hoogte gemaakt te hebben kan je het best 180 graden draaien, en de cirkel boven Test Track het eerste pakken. Dan kan je een net rondje maken door de stad, en hoef je niet telkens heen en weer te vliegen.

Om in de lucht te blijven kan je het beste 'jojo-en' (dus zodra je hoogte verliest; gas loslaten, ietsje naar beneden, gas indrukken, naar boven, hoogte verliezen, naar boven... etc. Dan ga je van hoog naar laag naar hoog naar laag naar... snappie?) Het vliegen wordt naarmate je meer vliegt makkelijker. (omdat je minder advertenties mee hoeft te nemen en dus lichter wordt, of gewoon omdat je het leert, ik weet het niet).

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
ik zit nu bij de missie dat ik met dat cessna vliegtuigje reclamefolders over de stad mot gooie maar die vliegtuig is irri om te besturen!!! kan dat ook met een joystick???

EDIT: ik ook met mijn lompe kop ik heb deze topic op de verkeerde plek gezet!!! :lol:

bedoel je de missie van de film studio?

die is eassy en lachu ik heb het zonder cheats gedaan en zonder joystick gewoon normaal.... als je cheats wilt probere gebruik de code ( booooooring) eens alles gaat trager. ;)

wel dom als je die cheat gebruikt ..... B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...