Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 (bewerkt) ik zit nu bij de missie dat ik met dat cessna vliegtuigje reclamefolders over de stad mot gooie maar die vliegtuig is irri om te besturen!!! kan dat ook met een joystick??? EDIT: ik ook met mijn lompe kop ik heb deze topic op de verkeerde plek gezet!!! :lol: Bewerkt: 19 augustus 2004 door robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik weet niet hoe het moet met een Joystick maar het is helemaal niet zo moeilijk met de pijltjes als je denkt hoor, ik vond die missie eerst ook vet irri. -Zorg gewoon dat je een grote tijd eerst volgas over het water blijft varen, dan rustig en recht ver van te voren op de ring afvliegt en nooit te scherpe bochten maakt (en let ook op je snelheid in verband met de benzine!), probeer anders eerst in die missie te oefenen met door de stad vliegen want er zitten soms vervelende bochten in de missie!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik vind het op de pc en ps2 egt makkelijk!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik vind het op de pc en ps2 egt makkelijk!! Ja, dat vind ik ook! Maar daar heb je ook een Joystick! dat is een stuk makkelijker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 op de PC vond ik um ook niej moeilijk <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 dan prober ik t met de Joystich ik moet toch iets in mijn handen hebben tijden VCén Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Het is inderdaad een kleremissie. Om te beginnen kan je het best rechtuit varen, ('gas' en 'neus omhoog' ingedrukt) tot je gaat stijgen. Na wat hoogte gemaakt te hebben kan je het best 180 graden draaien, en de cirkel boven Test Track het eerste pakken. Dan kan je een net rondje maken door de stad, en hoef je niet telkens heen en weer te vliegen. Om in de lucht te blijven kan je het beste 'jojo-en' (dus zodra je hoogte verliest; gas loslaten, ietsje naar beneden, gas indrukken, naar boven, hoogte verliezen, naar boven... etc. Dan ga je van hoog naar laag naar hoog naar laag naar... snappie?) Het vliegen wordt naarmate je meer vliegt makkelijker. (omdat je minder advertenties mee hoeft te nemen en dus lichter wordt, of gewoon omdat je het leert, ik weet het niet). Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Als je op de negen drukt gaat hij toch bijna gelijk omhoog je cessna zeevliegtuigje en als je op de 6 drukt zak je toch weer :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Simpele missie, gewoon de hele tijd de knop in blijven drukken dat je omhoog gaat en dan gewoon sturen, je kan dan nooit neerstorten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 of ff prutsen met de handling en zn gewicht naar beneden halen zodat ie veel makkelijker vliegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 (bewerkt) als het is gelukt wil je dan een please een :rolleyes: pb sturen want ik wil hem dan ook graag hebben Bewerkt: 6 september 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik zit nu bij de missie dat ik met dat cessna vliegtuigje reclamefolders over de stad mot gooie maar die vliegtuig is irri om te besturen!!! kan dat ook met een joystick???EDIT: ik ook met mijn lompe kop ik heb deze topic op de verkeerde plek gezet!!! :lol: bedoel je de missie van de film studio? die is eassy en lachu ik heb het zonder cheats gedaan en zonder joystick gewoon normaal.... als je cheats wilt probere gebruik de code ( booooooring) eens alles gaat trager. wel dom als je die cheat gebruikt ..... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Je moet gewoon rustig aan doen, ik heb nog nooit gehad dat de benzine op was, en ik zou ook best wel willen weten wat er dan gebeurde. Als je een rondje mis kan je gewoon heel langzaam omdraaien, tijd en benzine genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.