Grove St. Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Dit is een topic met mijn zelf gemaakte gebouwen erin. 1. Mijn villa gemaakt met: Sketchup 2. Mijn eigen Ferarri garage gemaakt met: Sketchup Ik ben net bezig met Sketchup, maar wat vinden jullie ervan? En wat kan ik eraan verbeteren? Ik heb hem nog niet ingame geprobeerd, ik weet nog niet hoe dat moet Greets Grove St. Reageren
gybrus Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 netjes ik geef 7,5\10 Reageren
Blastov Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Voor sketchup is dit redelijk 7.1\10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Dank u En wat kan ik veranderen of verbeteren. Kunnen jullie zo al zien of er bugs in zitten? Nog meer mensen raten? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Miss zou je met 3DS Max kunnen beginnen voor nog beteren resultaten. Je zal het merken het is een veel beter/uitgebreider programma. Succes verder Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Dankje, voor je advies! Na bij elkaar de uren: 3 uur heb ik al Sketchup onder de knie @gizmo: wat voor rate geef je hem? Reageren
patbreu Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 3dsmax duurt wat langer dan 3 uur, best leuk, maar probeer wat normalere rand diktes enz. aan te houde, ook loopt een dak niet precies tot de muur van een huis en de textures zijn wat eenvoudig heb deze pitboxes ook in een half uurtje in sketchup gemaakt, is niet perfect maar wel wat realistischer, verder goed werk, gewoon blijven ontwerpen Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Oke ik zal de dikte aanpassen. Maar die rand van die villa loopt al een stuk verder hoor En een garage daar hoord geen uitbouw bij ( uitsteek stuk ) Maar dit is geen topic waar iedereen zijn spul op loodst dat kan je doen bij "show je models" dit is een topic over mijn kunst Nog meer suggesties iemand? Reageren
patbreu Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 ik "loods" mijn spul niet, vind dat zelfs te slecht om in SA te zetten, probeer je alleen duidelijk te maken dat het allemaal een stuk realistischer zal moeten als je dit een showroom model zou willen noemen, nu is het knutselwerk Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2005 ja en blijf jij maar simpele dammetjes bouwen Reageren
patbreu Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Oef, die zit zeg, ben erg onder de indruk Reageren
Grove St. Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Hebben mensen nog nieuwe ideeen voor mijn huizen etc.? Reageren
gybrus Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Mischien een flat waar je van af kan springen. Zo 200tot 300 meter hoog. Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Mischien een flat waar je van af kan springen.Zo 200tot 300 meter hoog. Leuk idee. Jij maakt al flats zo te zien Reageren
Derki Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Een flat van de toekomst met mega snelle liften en trein er in ofzo! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.