Jump to content

Mijn gebouwen & huizen

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is een topic met mijn zelf gemaakte gebouwen erin. :D

1. Mijn villa gemaakt met: Sketchup

svilla8zs.png

2. Mijn eigen Ferarri garage gemaakt met: Sketchup

ferrarigarage9vn.png

Ik ben net bezig met Sketchup, maar wat vinden jullie ervan? En wat kan ik eraan verbeteren? Ik heb hem nog niet ingame geprobeerd, ik weet nog niet hoe dat moet :bonk:

Greets Grove St.

Geplaatst:

Dank u :puh:

En wat kan ik veranderen of verbeteren. Kunnen jullie zo al zien of er bugs in zitten?

Nog meer mensen raten? :cya:

Geplaatst:

Miss zou je met 3DS Max kunnen beginnen voor nog beteren resultaten.

Je zal het merken het is een veel beter/uitgebreider programma.

Succes verder

Geplaatst:

Dankje, voor je advies! Na bij elkaar de uren: 3 uur heb ik al Sketchup onder de knie :puh:

@gizmo: wat voor rate geef je hem?

Geplaatst:

3dsmax duurt wat langer dan 3 uur, best leuk, maar probeer wat normalere rand diktes enz. aan te houde, ook loopt een dak niet precies tot de muur van een huis en de textures zijn wat eenvoudig

heb deze pitboxes ook in een half uurtje in sketchup gemaakt, is niet perfect maar wel wat realistischer,

verder goed werk, gewoon blijven ontwerpen

post-22704-1134587716_thumb.jpg

Geplaatst:

Oke ik zal de dikte aanpassen. Maar die rand van die villa loopt al een stuk verder hoor :Y En een garage daar hoord geen uitbouw bij ( uitsteek stuk )

Maar dit is geen topic waar iedereen zijn spul op loodst dat kan je doen bij "show je models" dit is een topic over mijn kunst :engel:

Nog meer suggesties iemand?

Geplaatst:

ik "loods" mijn spul niet, vind dat zelfs te slecht om in SA te zetten, probeer je alleen duidelijk te maken dat het allemaal een stuk realistischer zal moeten als je dit een showroom model zou willen noemen, nu is het knutselwerk :duh:

Geplaatst:
Mischien een flat waar je van af kan springen.

Zo 200tot 300 meter hoog.

Leuk idee. Jij maakt al flats zo te zien :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...